به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز جهانی بدون خودرو؛

تور دوچرخه سواری از اراک تا شازند برگزار می شود

مدیر روابط عمومی نیروگاه حرارتی شازند از برگزاری همایش دوچرخه سواری به مناسبت هفته دفاع مقدس و ۳۱ شهریورماه، روز جهانی بدون خودرو از میدان انقلاب اراک تا نیروگاه حرارتی شازند خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۵۱۷۹
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج،مرکزی:؛وحید نواعتقاد مدیر روابط عمومی نیروگاه حرارتی شازند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت : ملت شریف ایران اعم از زن و مرد و پیر و جوان در کمال فداکاری و از خود گذشتگی مقابل هجوم ناجوانمردانه قدرت های عالم ایستادگی کردند.
 
وی افزود: کسانی که در دوران دفاع مقدس بدور از هر گونه تعلقات مادی و فقط بخاطر پاسداری از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی کشور سر از پا نشناختند تا شربت شهادت نوشیدند، عزت و افتخار گذشته، حال و آینده همه ما را تامین و تضمین کردند.
 
نواعتقاد اظهار کرد: به مناسبت این هفته و روز جهانی بدون خودرو که ۳۱ شهریور ماه است، همایش دوچرخه سواری از میدان انقلاب اراک تا نیروگاه حرارتی شازند انجام خواهد شد که گروه دوچرخه سواری زاگرس نیز در این همایش حضور خواهند داشت و علاقه مندان می توانند در این مراسم حضور پیدا کنند.
 
مدیر روابط عمومی نیروگاه حرارتی شازند بیان کرد: همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس همایشی در روز ۶ مهر ماه در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور شازند برگزار و در آن دختر شهید علیرضا بابایی صحبتهایی را خواهد داشت و همچنین به دلیل مصادف بودن این روز با روز هنر و سالروز شهادت شهید آوینی از اولین موسیقی ویژه دفاع مقدس و شهدای غواص رونمایی خواهد شد.
 
وی ادامه داد: در روز ۵ مهرماه همایش صبحگاهی نیز در محل نیروگاه برگزار خواهد که مدیران و کارکنان ادارات و نهادها می توانند در این همایش حضور به هم رسانند.
 
نواعتقاد خاطر نشان کرد : همایشی نیز با حضور بسیجیان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در نیروگاه برگزار می شود که در این همایش همچون سنوات قبل از حضور و روایتگری برخی از رزمندگان دفاع مقدس استفاده خواهد شد.
ارسال نظرات