خبرهای داغ:
سبحانی گفت: خواهران بسیجی پایگاه های بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) شاهرود بیش از 30 اردوی جهادی یکروزه و سه روزه برگزار کرده اند.
کد خبر: ۸۷۴۵۱۸۶
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

نفیسه سبحانی فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی یک روزه و سه روزه پایگاه های بسیج خواهران اظهار کرد: در طول تابستان خواهران بسیجی پایگاه های مقاومت در بیش از 30 اردوی جهادی یک روزه و سه روزه با حضور بیش از 300 نفر از خواهران بسیجی شرکت کرده اند.

وی افزود: اردوهای یک روزه برگزار شده در قالب خدماتی در خانه سالمندان، جمع آوری محصول باغات در شهر رودیان و روستاهای بدشت،مغان و دیزج برگزار شده است.

سبحانی خاطر نشان کرد: در اردوهای سه روزه نیز خواهران بسیجی پایگاه ها اقداماتی را در مساجد مختلف از جماه مسجد علی ابن موسی الرضا(ع)، مسجد امام حسن روستای بدشت،پایگاه حضرت زهرا(س) روستای مغان و شهر رودیان در قالب برنامه های فرهنگی هنری آموزشی برای اهالی اجرا نموده اند.

وی با بیان اینکه حضور بانوان در اردوهای جهادی چشمگیر است گفت: علاقه خواهران بسیجی برای حضور در فعالیت های جهادی بسیار خوب است و استقبال از این فعالیت های خیرخواهانه و فرهنگی نشان از روحیه جهادی و خدمت رسانی در بین بانوان دارد که این خود انتقال دهنده این فرهنگ به خانواده های این بانوان است و اثرگذاری آن در جامعه را بیشتر و بیشتر می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها