دومین کارگروه ویژه نمایشگاه دفاع مقدس با حضور مسئولین ناحیه حبیب ابن مطاهر و با هدف برپا کردن نمایشگاه یادیاران در دارالشهدای تهران با عنوان فرزندان روح الله در دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۵۲۲۰
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛  جلسه کارگروه ویژه نمایشگاه دفاع مقدس (یاد یاران) با حضور سرهنگ احسان خسروی فرمانده ناحیه حبیب ابن مظاهر و حجت الاسلام حسینی مسئول نمایندگی ولی فقیه و مسئولین دیگر معاونت های ناحیه برگزار شد.

در این جلسه فرمانده ناحیه حبیب ابن مظاهر با تبریک فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر توضیحاتی در مورد برنامه های ابلاغی و پیش روی ناحیه داد و گفت:تلاش شبانه روزی پایدار و مصمم، باعث پیشرفت در همه امور می شود.

وی با تشریح برنامه های عید غدیر در منطقه 17 گفت: دیدار از خانواده معظم شهدا و سادات منطقه،خطبه خوانی غدیر، همایش سادات منطقه و غبار روبی مزار شهدای گمنام از جمله برنامه های عید غدیر در سطح منطقه دارالشهدای تهران می باشد.

سرهنگ احسان خسروی در ادامه با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس توضیحاتی در مورد برپایی نمایشگاه های روایی و نمایشی در سطح منطقه داد و گفت: تمامی پایگاه ها و حوزه باید در نمایشگاه دفاع مقدس دخیل باشند.

وی افزود: اولویت برنامه های این ماه برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس است و این کار با تلاش شبانه روزی نیروها به ثمر خواهد رسید و انشالله بتوانیم نمایشگاهی در شان شهدا و امام شهدا برگزار کنیم.

سرهنگ احسان خسروی در پایان اشاره ای نیز به قرارگاه جهاد فرهنگی داشت و گفت: در این قرارگاه باید برنامه ریزی فرهنگی لازم در سطح منطقه برگزار شود تا بازخورد خوبی نیز داشته باشد.

در ادامه ی این جلسه مسئولین معاونت ها در خصوص برنامه های معاونت خود گزارشات لازم را ارائه دادند و پیشنهادات و انتقاداتی نیز مطرح شد.

ارسال نظرات