خبرهای داغ:
رئیس شورای عالی قشر بسیج رسانه استان قم تاکید کرد

لزوم اهتمام اصحاب رسانه در پیاده‌سازی برنامه‌های اقتصاد مقاومتی

رئیس شورای عالی قشر بسیج رسانه استان قم تحقق اقتصاد مقاومتی را نیازمند مشارکت اصحاب رسانه دانست و گفت: باید برای مقابله با کینه دشمنان برنامه‌های اقتصاد مقاومتی را در جامعه اسلامی پیاده‌سازی کنیم.
کد خبر: ۸۷۴۵۲۴۲
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
لزوم اهتمام اصحاب رسانه در پیاده‌سازی برنامه‌های اقتصاد مقاومتی
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حسین محمدرضایی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح ولایت رسانه که در سالن همایش رضوان شهرداری قم برگزار شد، با بیان اینکه نظام اسلامی مورد تعرض و خیانت دشمنان اسلام بوده است، اظهار کرد: بعد از دفاع مقدس تاکنون دشمن از توطئه‌های خود کوتاه نیامده و با تحریم‌ها، ترور‌ها و تهاجم‌های فرهنگی برای تضعیف نظام اسلام گام برداشته است.

رئیس شورای عالی قشر بسیج رسانه استان قم  با تاکید بر اینکه دشمن در حوزه رسانه به دنبال تخریب پایه‌های اصلی نظام اسلامی است، اضافه کرد: دشمن دین مردم را هدف گرفته است، زیرا انقلاب بدون دین کاربرد ندارد درحالی که اعتقاد مردم به دین و ایستادگی در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی همیشگی است.

محمدرضایی با اشاره به اینکه نتیجه مقاومت انقلاب اسلامی اکنون در کشورهای مختلف دنیا قابل مشاهده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با خون شهدا و هدایت‌های رهبر انقلاب اسلامی توانسته در حوزه‌های مختلف به دستاوردهای گسترده برسد و در عرصه رسانه هم باید اهداف مورد نظر تحقق پیدا کند که در این راستا برای ایجاد هماهنگی و همدلی میان رسانه جبهه انقلاب فرهنگی اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

وی تحقق اقتصاد مقاومتی را نیازمند مشارکت اصحاب رسانه دانست و عنوان کرد: باید برای مقابله با کینه دشمنان برنامه‌های اقتصاد مقاومتی را در جامعه اسلامی پیاده‌سازی کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار