خبرهای داغ:
عضو شورای بسیج رسانه گلستان گفت: نفوذ جبهه مقاومت در عرصه های بین المللی با مرکزیت جمهوری اسلامی آتش خشم سعودی ها را برافروخته است.
کد خبر: ۸۷۴۵۲۴۵
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، ولی الله شهابی، عضو شورای بسیج رسانه گلستان، در نشست هم اندیشی و گفتمان روشنگری در خصوص فاجعه منا و جنایات آل سعود با عنوان «شجره خبیثه ملعونه» اظهار کرد: با کودتایی که در خاندان آل سعود رخ داده است و روی کارآمدن دو جوان خام، آنان باید نقش خود را برای خدمت به صهیونیسم و استکبار جهانی و خیانت به ایران و مسلمانان ایفا کنند که دست آنان برای ملت های مسلمان رو شده است.

وی افزود: نفوذ جبهه مقاومت در عرصه های بین المللی با مرکزیت جمهوری اسلامی آتش خشم سعودی ها را برافروخته است. امروز جبهه های مقاومت به تبعیت از انقلاب اسلامی و تحت هدایت های سیاسی مقام معظم رهبری در برابر استکبار ایستادگی می کند و آنان نیز به دلیل دشمنی با ایران نمی توانند این شرایط را تحمل کنند.

شهابی تصریح کرد: بازتاب سیاسی دشمنان مانند عربستان سعودی و بحرین نشان می دهد که جبهه مقاومت در قلب این کشورها نفوذ پیدا کرده است.

وی با اشاره به وظایف محوری رسانه ها در این شرایط، اظهار کرد: در بخش حقوقی باید این مسئله به طور جدی پیگیری شود، در بعد سیاسی ودیپلماسی نیز مسئولان باید با شدت و محکم تر در برابر سعودی ها بایستند و با اعتماد به نظام، مردم و رهبری سخن بگویند.

شهابی با بیان اینکه عربستان لیاقت اداره حج را ندارد، خاطرنشان کرد: مدیریت حج باید برعهده نخبگان ایمانی جهان اسلام گذاشته شود.

وی گفت: رسانه ها در این شرایط باید در جهت معرفی فرهنگ اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) بکوشند و برای آن برنامه داشته باشند. از سوی دیگر باید شجره طیبه اهل بیت را معرفی کرده و انحراف شجره ملعونه خبیثه را نیز تا به امروز و خیانت هایی که آنان به اسلام و مسلمانان داشته اند؛ تبیین کنند.

به گفته وی، پرهیز از دوگانگی جریانی در مبارزه همسو و هماهنگ با استکبار جهانی و حکام عربی – غربی، معرفی چهره استکبار جهانی به ویژه آمریکا و صهیونیسم بین الملل باید جزو برنامه های محوری رسانه های انقلابی باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها