خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولایت تبریز در نشست روشنگری این سپاه، گفت: هدف اصلی از واقعه غدیر که رسول اکرم(ص) نسبت به آن همت گذاشته و اجرا کرد، ابلاغ ولایت و امامت امام علی(ع) بود.
کد خبر: ۸۷۴۵۲۵۵
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد نجف پور افزود: پیامبر با ابلاغ این هدف، وظیفه امت را برای پس از وفات خود مشخص کرد ولی خیلی ها به جز عده معدودی پس از رحلت ایشان، واقعه غدیر را فراموش کردند.

وی با اشاره به نیاز بشریت به امام و ولایت، ادامه داد: بشر نیاز به راهنما دارد چراکه عقل بشر محدود است و برای هدایت و سعادت نیاز به یک انسان کامل دارد تا بتواند وی را با راهنمایی و ارشاد به سر منزل کمال برساند.

حجت الاسلام نجف پور تاکید کرد: بشریت در طول تاریخ نشان داده بدون اتکا به خدا به تنهایی نمی تواند جامعه آرمانی و سراسر خوشبختی و سعادت را بسازد چراکه اگر می توانست پس از قرنها این همه جنایت و جرم در دنیا نباید اتفاق می افتاد.

وی خاطرنشان کرد: بشریت نهایتا به این نتیجه رسیده و خواهد رسید که فاصله گرفتن از ولی، چه اندازه سنگین و پر ضرر است و آنجاست که امام عصر(عج) را از اعماق وجود طلب خواهد کرد.

ارسال نظرات