خبرهای داغ:
برای نخستین بار؛

نمایشگاه نوشت افزار ایرانی، اسلامی در سرخه برپا شد

برای نخستین بار؛ نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی در شهرستان سرخه برپا شد.
کد خبر: ۸۷۴۵۲۶۷
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مصطفی احسان در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد: برای اولین بار در سرخه  نمایشگاهی تحت عنوان «بچه های ایرانی، قهرمانهای ایرانی» باهمکاری سازمان دانش آموزی و کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی درحال برگزاری است.

وی وجود یک بسیج همگانی در زمینه تولید وعرضه محصولات فرهنگی، مخصوصاً لوازم التجریر با طرح های ایرانی اسلامی را ضروری دانست و افزود: در چند سال اخیر هجمه های دشمنان  برای از بین بردن ارزشهای اسلامی، ایرانی با استفاده از دانش آموزان و با ترویج الگوهای غربی افزایش یافته است که باید با فکر و تدبیر و استفاده از الگوهای و طرح های ایرانی، اسلامی و ترویج آن در بین دانش آموزان که از اهداف اصلی نمایشگاه است، راه نفوذ دشمن را گرفت.

احسان عنوان کرد: در این نمایشگاه اقلام و نوشت افزار و لوازم التحریر با رویکرد ایرانی و اسلامی با کیفیت بسیار بالا و با قیمت مناسب و با تخفیف 10درصدی با هدف حمایت از تولید، توزیع و مصرف نوشت افزار ایرانی، اسلامی به مردم عرضه می شود.

 رییس کانون فرهنگی تربیتی شهید رجائی سرخه تصریح کرد: این نمایشگاه از 23 شهریور تا 15 مهر در محل کانون فرهنگی و تربیتی شهیدرجایی، صبح‌ها از ساعت 8 تا 14 و عصرها  از ساعت 17 تا 19 برای بازدید و استفاده علاقه‌مندان دایر است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها