نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی:

قانون امربه معروف و نهی از منکر توسط دولت ابلاغ شود

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لازم بود این قانون توسط دولت به دستگاه ها ابلاغ شود گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان ها به ریاست نماینده ولی فقیه تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۷۴۵۳۲۸
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، لاهوتی در جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر که در بیت آیت الله قربانی برگزار شد با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یکی از اصول قانون اساسی است ،اظهار کرد: اصل 123 قانون اساسی به موضوع امر به معروف و نهی از منکر اشاره دارد.

وی با بیان اینکه در مهرماه سال 93 مجلس شورای اسلامی قانون امر به معروف و نهی از منکر را در غالب یک طرح به مجلس ارائه شد اظهار کرد: طرح پس از طی مراحل قانونی و رفع اصلاحات تصویب و به دولت ابلاغ شد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لازم بود این قانون توسط دولت به دستگاه ها ابلاغ شود گفت: ستاد  امر به معروف و نهی از منکر در استان ها به ریاست نماینده ولی فقیه تشکیل شده است.

وی استاندار، دوتن از نمایندگان مجلس،سپاه و ... را از اعضای این ستاد دانست و افزود: اعضای ستاد برعکس همه جلسات اختیارشان قابل توفیض نیست.

لاهوتی با بیان اینکه در ماده 4 قانون مراتب امر به معروف و نهی از منکر قلبی،زبانی، نوشتاری و عملیاست گفت: موارد عملی امر به معروف ونهی از منکر بر عهده دولت است.

وی اضافه کرد: ضابطین امر به معروف و نهی از منکر باید از طریق قلبی،زبانی و نوشتاری به رسالت خود عمل کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار