خبرهای داغ:
عضو هیأت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه:

کشور در مبارزه با تهاجم فرهنگی هنوز به نقطه مطلوب نرسیده است

عضو هیأت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه گفت: کشور هنوز در مبارزه با تهاجم فرهنگی و مدیریت کشور در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی با نقطه مطلوب فاصله دارد.
کد خبر: ۸۷۴۵۳۳۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسج از قزوین، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد در نخستین یادواره کشوری شهدای مدافع حرم که پنج‌شنبه شب در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: صبر فردی افراد جامعه در کنار صبر جمعی مسلمین در کنار هم، منجر می‌شود که در برابر دشمنان ایستادگی کرده و به پیروزی برسیم.

وی عنوان کرد: صبر و استقامت رزمندگان و مدافعان از حرم و اسلام منجر می‌شود که عزت و اقتدار امت اسلام در جهان افزایش یابد.

عضو هیأت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه بیان کرد: دشمنان با تمام توان و ظرفیت خود در برابر مسلمانان به جنگ آمدند تا بتوانند آن‌ها را شکست دهند ولی تاکنون موفق نبودند.

ابوترابی با بیان اینکه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس جنگیدند ولی در برابر خواسته‌های دشمنان کوتاه نیامدند، مطرح کرد: اگر آن‌ها دیروز در برابر دشمنان نمی‌ایستند امروز سرنوشت جهان اسلام به گونه‌ای دیگر بود.

وی تشریح کرد: شهدای مدافع حرم توانستند با صبر و ایثار خود پیوند امت با اسلام را مستحکم کنند و اکنون نیز برادران ایرانی در کنار رزمندگان شجاع و غیور افغانی، پاکستانی، حزب‌الله لبنان و سوریه نبرد می‌کنند.

عضو هیأت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه ادامه داد: رزمندگان اسلام امروز در میدان جنگ علیه استکبار جهانی نمادی از وحدت، انسجام، اقتدار و عزت امت اسلام را در رویارویی با دشمن به نمایش گذاشتند.

ابوترابی بیان کرد: اگر رابطه امام و امت مستحکم شود و رابطه مبارزه طبق آموزه‌های دینی شکل بگیرد ثمره آن پیروزی و اقتدار امت مسلمان است که امروز آن را در صحنه‌های مبارزه مشاهده می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در صحنه مبارزه با دشمن و جهاد پیشتاز است، عنوان کرد: این موفقیت در جنگ سخت، میدان رزم و نبرد نظامی به نمایش گذاشته شده است.

عضو هیأت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه اضافه کرد: امروز این موفقیت باید در میدان نرم و مبارزه با تهاجم فرهنگی، مدیریت کشور در عرصه‌های فرهنگ، اقتصاد، تولید علم، تبدیل دانش به ثروت، تجاری‌سازی علم و فناوری به معرض دید عموم قرار گرفته شود.

ابوترابی یادآور شد: کشور هنوز در رسیدن به موفقیت‌های عرصه‌های یاد شده با نقطه مطلوب فاصله دارد که باید تلاش کنیم آن را کاهش دهیم.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم اقتدار کشور را به معنای کلمه تجربه کنیم باید پیوند استوار بین مدیران و امت ایجاد شده و با حرکت سازنده منجر به رشد و تعالی کشور شود.

عضو هیأت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه تصریح کرد: باید همه توان برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی در دانش و فرهنگ به کار گیریم تا ایران و جهان اسلام نماد عزت و اقتدار در همه عرصه‌های زندگی باشد.

وی در پایان یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم را گرامی داشت و گفت: باید تلاش کنیم در مسیر آن‌ها حرکت کرده تا بتوانیم اهداف و آرمان‌های شهیدان را در کشور جاری و ساری کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها