آئین تکریم و معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری باحضور سردار جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۵۳۴۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در مراسمی با حضور سردار علی محمد اکبری، جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) استان، مسئول بازرسی سپاه استان، مسول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه دانشجویی و کارکنان این ناحیه ، منوچهر ذوالفقاری بعنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

در این مراسم سردار علی محمد اکبری، جانشین فرماندهی سپاه استان با مثبت ارزیابی کردن خدمات ناحیه دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: دانشجویان بسیجی افسران جنگ نرم در عرصه های حساس جامعه امروز هستند.

سردار اکبری افزود: امروزه بحمدالله جمعیت کثیری از جوانان در حال تحصیل در دانشگاه های کشور هستند و ما شاهد آن هستیم که رفته به رفته شوق جوانان برای پیوستن به بسیج دانشجویی افزون تر می شد، از این رو فعالیت ناحیه دانشجویی در عرصه های جنگ نرم، اردوهای جهادی، راهیان نور، طرح ولایت و دیگر خدمات این ناحیه حساس تر و بیشتر شده است.

وی ، اردوهای جهادی را مصداق واقعی ایمان در کنار خدمت عنوان کرد و گفت: فعالیت های بسیج دانشجویی اردوهای جهادی در استان کمتر توسعه یافته ای همچون چهارمحال و بختیاری مثال زدنی است و این خدمات ارزنده هرگز از ذهن و خاطر مردم فراموش نخواهد شد.

در پایان این مراسم از خدمات سه ساله احمد راستینه، مسئول سابق بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری تقدیر و حکم مسئولیت منوچهر ذوالفقاری بعنوان مسئول جدید این ناحیه اعطا شد.

ارسال نظرات