فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: هیچ قدرتی در جهان امروز قادر به تهدید ملت ایران نیست چرا که قوای مسلح ایران آماده و سلحشور در خط ولایت آماده دفاع از کیان انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۷۴۵۳۶۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸

سردار رضا ترابی عصر امروز در دیدار با خانواده شهدا اظهار کرد: اقتدار و هوشمندی ملت ایران در طول سال‌های بعد از انقلاب روز به روز تشدید و تقویت شده و اکنون قوای مسلح کشور در شرایطی از آمادگی و توان قرار دارند که انبوهی از تهدیدات منطقه‌ای و جهانی علیه ایران اسلامی از بین رفته است.

وی با بیان اینکه هیچ قدرتی در جهان امروز قادر به تهدید ملت ایران نیست، خاطرنشان کرد: قوای مسلح ایران آماده و سلحشور در خط ولایت آماده جانفشانی در صیانت از انقلاب و دستاوردهای انقلاب و دفاع از کیان کشور هستند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افزود: معنویت برآمده از اعتقاد ملت ایران به اسلام و قرآن و ارزش‌های اسلامی و انسانی موجب شد تا در طول 8 سال دفاع مقدس شاهد کم‌نظیرترین صحنه‌های ایثار و ایمان در جبهه‌های حق علیه باطل باشیم به طوری که دنیا در برابر رشادت فرزندان ملت ایران زانو زد و حامیان رژیم بعثی عراق در برابر عظمت رزمندگان اسلام تسلیم شدند.

ترابی فرهنگ دفاع مقدس را سرچشمه‌ای از اندیشه‌های ناب و متعالی برآمده از انقلاب و آموزه‌های اسلامی دانست و گفت: روحیه جهادی و اتکای به ذات اقدس الهی در همه صحنه‌ها، پشتکار، صداقت در عمل و ایمان به خداوند موجب شد تا رزمندگان اسلام با دستانی خالی در برابر رژیمی که از سوی بیش از 50 کشور و ملیت حمایت می‌شد، پیروز شوند و حتی وجبی از خاک کشورمان در اشغال دشمنان نماند.

وی یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی از مبارزات با رژیم ستمشاهی تا شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و عنوان کرد: همان دشمنی که به دنبال ضربه زدن به انقلاب نوپای اسلامی ما در هشت سال جنگ بود اکنون به دنبال ناامن ساختن منطقه برای رسیدن به منافع استکباری خویش است و از هر فرصتی برای به چالش کشانیدن امنیت و ثبات کشورهای منطقه به خصوص جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهدا، فرهنگ غنی ملت ایران و هدایت‌های هوشمندانه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم که توانسته‌اند با شناسایی دقیق نقاط ضعف و قوت کشورمان در عرصه‌های گوناگون بر توطئه‌های دشمنان غلبه کردند.

ترابی تصریح کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران به مانند دوران دفاع مقدس رسالت سنگین پاسداری از ارزش‌های انقلابی را بر دوش دارند و باید در این راه مجاهدانه رفتار و عمل کنند.

ارسال نظرات