امام جمعه موقت بندرعباس:

دفاع از حریم اسلام در فضای مجازی از مهمترین رسالت های فعالان فرهنگی انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۸۷۴۵۳۷۵
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶

امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به تاثیر فضای مجازی بر افکار و اندیشه های برخی از اقشار مردم، گفت: با توجه به شرایط کنونی، یکی از مهمترین رسالت های فعالان فرهنگی انقلاب اسلامی، دفاع از حریم اسلام در فضای مجازی است.

حجت الاسلام محمدحسن فروزان نژاد پنجشنبه شب در نشستی با جمعی از فعالان حوزه فرهنگی هرمزگان اظها داشت: در شرایطی که دشمن هویت دینی و اسلامی نسل جوان ما را هدف قرار داده، انتقال مفاهیم ارزشی انقلاب به نسل جوان و نوجوان کنونی کشورمان برای خنثی کردن نقشه های دشمنان بسیار مهم و ضروری است.

وی با اشاره به تاثیرگذاری فضای مجازی در جامعه، افزود: این فضا چنانچه به نحو صحیح مدیریت شود و از محتوای غنی استفاده کند و از تبلیغات مسموم و محتوای ناسالم فاصله بگیرد می تواند به عنوان یک ابزار مهم در جهت تبلیغات اسلامی و ترویج سبک زندگی اسلامی موثر واقع شود.

وی با بیان اینکه همه ما اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون رشادت های جوانانی است که از جان خود برای دفاع از این مرز و بوم گذشتند، گفت: باید در انجام کارهای فرهنگی که تاثیر بسزایی در آگاهی بخشی اقشار مختلف مردم دارد، تلاش بیشتری داشته باشیم.

حجت الاسلام فروزن نژاد تاکید کرد: باید تولید آثار فرهنگی و هنری با موضوع ارزش های انقلابی و اسلامی افزایش یابد و از هنرمندان این عرصه حمایت های بیشتری به عمل آید.

امام جمعه موقت بندرعباس ضمن تاکید بر هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان ،گفت: استکبار به دنبال آن است که الگویی از اقتدار و ثبات بدون مشارکت غرب در جهان شکل نگیرد و از همین رو به دنبال ایجاد ناامنی در کشورمان است که خوشبختانه با رهنمودهای عالمانه مقام معظم رهبری و تلاش نیروهای اطلاعاتی و امنیتی تاکنون به این هدف شوم دست نیافته و نخواهد یافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار