خبرهای داغ:
آیت الله سعیدی:

ملت ایران از هرکسی که از دوستی با آمریکا سخن بگوید نفرت دارد/ غدیر بخشی از شناسنامه شیعیان است

آیت الله سعیدی گفت: اگر مشاهده می‌کنیم رژیم آل سعودو آل خلیفه جامعه اسلامی را به ذلت کشانده‌اند به دلیل دوری از غدیر است، سعودی‌ها از ولایت خدا درآمدند و ادامه دهنده طاغوت شدند.
کد خبر: ۸۷۴۵۴۲۱
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
ملت ایران از هرکسی که از دوستی با آمریکا سخن بگوید نفرت دارد/ غدیر بخشی از شناسنامه شیعیان است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،  آیت الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: یکی از آرزوهای انسان باید عاقبت به خیری باشد چون همه دوست دارند عاقبت امر آن‌ها به خیرض شده و از این دنیا برود.

امام جمعه قم با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم با اشاره به اهمیت تقوا در زندگی انسان‌ها افزود: هرکسی تقوا پیشه کند و صبر داشته باشد خداوند به وی کمک کرده و عاقبت وی را ختم به خیر می‌کند و رستگار می‌شود.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) بیان کرد: عید غدیر روز تعیین تکلیف امت پس از رسول خدا است و روزی است که تکلیف امت برای حبل الله مشخص شد وروز انسجام دین خدا و کامل شدن و اتمام دین است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه اگر می‌گذاشتند امامت امت به دست امام علی (ع) باشد انسان‌ها از ظلمت و گمراهی نجات پیدامی کردند، عنوان کرد: اگر مشاهده می‌کنیم رژیم آل سعودو آل خلیفه جامعه اسلامی را به ذلت کشانده‌اند به دلیل دوری از غدیر است، سعودی‌ها از ولایت خدا درآمدند و ادامه دهنده طاغوت شدند.

آیت الله سعیدی با تاکید بر اهمیت روز غدیر و پیام‌های مهم آن تصریح کرد: پیام غدیر همدلی ودشمن ستیزی است اما پیام دشمنان غدیر تفرقه انگیزی و تمسک به آمریکا و اسرائیل است، ولایت اهل بیت (ع) سیئات را تبدیل به حسنات می‌کند اما بدون ولایت حسنات نیز تبدیل به سیئات می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه بی نظیر روز عید غدیر گفت: در عصر غیبت باید تسلیم ولی فقیه باشیم و غدیر بخشی از شناسنامه شیعیان غدیر است، آیت الله خزعلی عمر با برکت خود را در راستای ترویج غدیر صرف کرد و بنیاد غدیر را تأسیس کرد.

امام جمعه قم با آمریکا را دشمن اصلی مسلمانان دانست و عنوان کرد: آمریکا در اکثر فتنه‌ها و فسادهای جهانی نقش دارد و ام الفساد جهان است، خوی استکباری آمریکا با فسادی که دارد به همه جا کشیده شده است و یکی از مناطقی که فساد آمریکا آن را آزار می‌دهد جمهوری اسلامی است.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) بیان کرد: دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا اقدامات شدیدی علیه یکدیگر انجام می‌دهند اما با این حال هردو نامزد برای مخالفت با جمهوری اسلامی هماهنگ هستند، دولت آمریکا مصوبه ای را تصویب کرده است که ایران نتواند ایران به پول‌های بلوکه شده دست پیدا کند.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: ملت عزتمند و با غیرت و ولایی ایران این حق را دارد که از عمق جان با آمریکا دشمن باشد و هیچ گاه به وی اعتماد نکند و از هرکسی که از دوستی با آمریکا سخن بگوید نفرت داشته باشد و وی را محکوم کند.

آیت الله سعیدی با اشاره به دشمنی‌های آمریکا با ملت ایران خاطر نشان کرد: ملت ایران حق دارد که مسئولان را از انفعالی برخورد کردن با آمریکا بازدارد و آمریکا را همچون سخن امام خمینی (ره) شیطان بزرگ بداند و شعار مرگ بر آمریکا را سر دهد.
ارسال نظرات