دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان رضوی:

قراردادFATF مصداق کاپیتولاسیون بانکی است

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: قرارداد FATF مصداق کاپیتولاسیون بانکی است که آثار سوء امنیتی را به دنبال دارد.
کد خبر: ۸۷۴۵۴۲۷
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مرتضی محمدپور ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: در طول تاریخ و در عالم هستی همیشه دو جبهه حق و باطل بودند که در تقابل با هم هستند.
 
وی ادامه داد: دشمن در مذاکره به دنبال نفوذ است نه تایید جایگاه حق و این همان چیزی است که جبهه استکبار دنبالش است.
 
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان رضوی با اشاره به اینکه پیامبران الهی در راه حق مورد اذیت و ازار قرار می گرفتند و صبر و استقامت داشتند، تصریح کرد: امروز در مذاکره با امریکا یا باید سازش کنیم که چیزی از آن جز ذلت و زیر سلطه رفتن برای ما به ارمغان نمی آورد و یا اینکه در برابر فشار و تهدیدات ایستادگی نماییم و در مسیر آرمان های خود استقامت کنیم.
 
وی تاکید کرد: عزت و ذلت در تعریف و تمجید کدخدا نیست و نبایستی در برابر دشمن مرعوب شویم و به فرموده امام راحل که اگر دنیا در برابر دین ما بایستد ما برابر دنیای آنها خواهیم ایستاد باید عمل کرد.

محمدپور ابراز داشت: باید در برابر استکبار جهاد کبیر کنیم بدین معنا که از فرهنگ مادی و دنیوی غرب که همان لذت جویی و اشرافی گری است پیروی نکنیم.
 
وی در ادامه افزود: اینکه برخی مسئولین در خانه های مجلل زندگی می کنند و حقوق های نجومی دریافت می کنند نماد اشرافیت و پیروی از فرهنگ غرب است که متاسفانه اشرافی‌گری به دولت سازندگی برمی‌گردد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان رضوی به ولنگاری فرهنگی اشاره کرد و افزود: متاسفانه به اندازه‌ای که مسئولین به کنسرت اهمیت می‌دهند به مسئله ازدواج و اشتغال اهمیت داده نمی‌شود.
 
وی تصریح کرد: یکی از دلایلی که نظام سلطه تن به مذاکره با ما داد قدرت نظامی بود اما استحاله شدگان راه امام(ره) می‌گویند قدرت نظامی مهم نیست و می‎گویند که باید بودجه نظامی و دفاعی کشور را برای رسیدن به توسعه اقتصادی کشور کاهش داد.
 
محمدپور با بیان اینکه ماهیت اصلی برجام از نگاه غرب، دروازه غربی کردن ایران و الحاق آن به کشورهای تحت سلطه آمریکا است و شوروی نیز با همین سیاست دچار فروپاشی شد، گفت: نه تنها عزتی از طریق برجام افزوده نشده بلکه کاهش هم یافته است.

وی در بخش دیگر سخنان خود به قرارداد FATF اشاره کرد و افزود: این قرارداد مصداق کاپیتولاسیون بانکی است که آثار سوء امنیتی را به دنبال دارد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان رضوی یادآور شد: دانشگاه محل جولان احزاب سیاسی نیست و به اسم آزادی نباید گذاشت که فعالان فتنه برای توطئه وارد دانشگاه شوند.
 
وی در پایان گفت: متاسفانه با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری شاهد سنگ اندازی در مسیر دانشجویان و تشکل‌های انقلابی در دانشگاه‌ها هستیم.



ارسال نظرات
پر بیننده ها