استاندار اردبیل در رزمایش الی بیت المقدس:

ایران؛ تنها کشوری که امنیتش را ملتش تامین می کند

ایران اسلامی تنها کشوری است که بصورت همه جانبه از سوی خود ملت در قالب نیروهای بسیجی در صحنه ها حضور می بایند و همیشه و همه جا در صحنه ها اقتدارشان را به نمایش می گذارند.
کد خبر: ۸۷۴۵۴۳۲
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، استاندار اردبیل در مراسم صبحگاه مشترک رزمایش های الی بیت المقدس منطقه عمومی ثمرین اردبیل اظهار داشت: امنیت کشورمان در دنیا بی نظیر است، چراکه بسیاری از کشورها با استفاده از نیروهای مسلح و تجهیزات پیشرفته نظامی سعی می کنند امنیت پایدار را برقرار کنند اما ایران اسلامی تنها کشوری است که بصورت همه جانبه از سوی خود ملت در قالب نیروهای بسیجی در صحنه ها حضور می بایند و همیشه و همه جا در صحنه ها اقتدارشان را به نمایش می گذارند.

دکتر مجید خدابخش تصریح کرد: همه ما این نوع مشارکت و یکپارچگی مردم ایران را مدیون امام راحل هستیم که به راحتی در همه صحنه‌ها با تکیه بر نوع تامین امنیت و حفظ وحدت مردم توانسته است دنیای غرب و شرق را در اهداف باطلشان از پای درآورد.

وی افزود: حضور بسیج در همه صحنه‌ها افتخار بزرگی است برای نظام و ملت ایران که توانسته ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس را حفظ کند، به طوری که امروز در خارج از مرز کشور زمینه‌ای را فراهم کرده تا امنیت پایدار در این کشورمان اتفاق بیوفتد.

استاندار اردبیل با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اظهار کرد: سردارانی همچون نوعی اقدام فرزند غیرتمند استان اردبیل امروز در دفاع از حریم اهل بیت (ع) در سوریه حاضر شده و این حضور عزتمندانه را باید در تأمین امنیت پایدار قدر دانست.

دکتر خدابخش با بیان اینکه حضور فعال مردم درصحنه ها دشمن را ناامید می کند گفت: در 8 سال دفاع مقدس، دشمنان نظام جمهوری اسلامی دریافتند که مردم از کشور خود دفاع کرده و در برابر زورگویان و متجاوزگران اقدام به مثل می کنند.

استاندار اردبیل در پایان افزود: اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری و حضور بسیجیان در صحنه ها به نمایش گذاشته می شود.

سید فرزاد بلندی سادات، خبرنگار خبرگزاری بسیج استان اردبیل
ارسال نظرات