خبرهای داغ:
همایش فصلی نوبت تابستان مجمع بسیج پیشکسوتان ناحیه امام حسین(ع) قم، روز گذشته در سالن امام خامنه ای گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۵۴۴۰
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همایش فصلی کانون بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سردار شهید عاصمی ناحیه بسیج امام حسین(ع) با سخنرانی سردار احمد کریم پور از فرماندهان دوران دفاع مقدس و عضو شورای عالی بسیج پیشکسوتان همراه بود.

وی با بیان اینکه کار زینبی(س) امروز به مراتب سخت تر و پیچیده تر از کار حسینی(ع) کردن است، خاطرنشان ساخت: افرادی مثل پیشکسوتان جهاد و شهادت به عنوان سرمایه های کشور در جامعه حضور دارند و پروانه وار دور شمع ولایت می چرخند و در فتنه هایی همچون سال 88 جانانه از نظام و حریم ولایت دفاع می کنند.

وی اعتقاد قلبی به اطاعت از اوامر ولایت را مورد تاکید قرار داد و افزود: فراتر از لقلقه زبان، باور عمیق به اطاعت پذیری از ولایت، همچون باور به زنده بودن شهید و باور به معجزات الهی در طبس و کودتای عقاب باید در جامعه نهادینه شود.

در ابتدای این همایش مختاران فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) پیرامون امر به معروف و نهی از منکر و علی اصغر نظری معاون اسبق سیاسی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) درباره اهم موضوعات روز به ایراد سخن پرداختند و دهپرور از مسئولان سابق ناحیه نیز مطالبی مرتبط با راهکارهای عملی اقتصاد مقاومتی بیان نمود.

سید مهدی رضویان مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قم و حجت الاسلام احمد احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) نیز در این همایش حضور داشتند.

همایش مجمع در فصل گذشته، در آستان امام زاده نورعلی(ع) روستای کرمجگان قم برگزار شده بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها