امام جمعه ساوجبلاغ:

جهان اسلام در سرنگونی شجره خبیثه و ملعونه آل سعود همدل و هماهنگ باشد/ پیام غدیر حاکمیت اسلام ناب محمدی(ص) در سراسر عالم است

امام جمعه ساوجبلاغ گفت: یکی از بلایای عظیم که گریبان امت اسلامی را گرفته و جهان اسلام را درگیر کرده و جنگ خانمان سوز را بر مسلمان ها تحمیل کرده، وجود شجره خبیثه و ملعونه آل سعود است، جهان اسلام باید در سرنگونی این حاکم خودخواه و پلیدی که هم کاسه اسرائیل صهیونیست است، همدل و هماهنگ باشد .
کد خبر: ۸۷۴۵۴۴۲
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲
جهان اسلام در سرنگونی شجره خبیثه و ملعونه آل سعود همدل و هماهنگ باشد/ پیام غدیر حاکمیت اسلام ناب محمدی(ص) در سراسر عالم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛  حجت الاسلام محمدتقی ناطقی در خطبه دوم نماز جمعه پس از حمد و ثنای الهی و دعوت مومنین و مومنات به رعایت تقوای الهی، ضمن تاکید بر خدمات ارزشمند آیت ا... خزعلی به جامعه تشیع و کشور، با تشکیل ستاد غدیر ، در ادامه به 31 شهریور که یادآور تجاوز صدام افلقی، این انسان شرور و نوکر و مزدور مستکبرین به این کشور است، اشاره کرد و رهبری امام (ره) و فداکاری رزمندگان غیور و پشتیبانی ملت انقلابی این مملکت را عواملی دانست که دشمن را به خاک مذلت کشاند .

وی همچنین ولادت با سعادت حضرت امام هادی(ع) در سال 212 هجری قمری را به همه پیروان اهل بیت(ع) تبریک گفت و در ادامه به 27 شهریور، روز شعر و ادب فارسی و روز بزرگداشت شاعر ولایتمدار شهریار، اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: شهریار عاشق اهل بیت(ع) و امیر المومنین(ع) ، امام(ره) و رهبری بود و شعرهای فراوانی در مدح و عظمت امام(ره) و رهبری سرود. او مردی متدین و انقلابی بود و شعر معروف علی ای همای رحمت از سروده های اوست .

خطیب نماز جمعه شهرستان هشتگرد، با تبریک پیشاپیش عید سعید غدیر گفت: در سال 10 هجری قمری ، پیامبر عزیز اسلام(ص)، علی (ع) را جانشین و ولی امت معرفی کرد. علی(ع) محور حقیقت است، هرکس با علی(ع) شد، با خدا است ولی اگر با علی نباشد، از چشم خدا هم می افتد . وقتی حکومت و اداره مملکت به دست صاحب حق باشد، هیچ خطری ضعفا را تهدید نمی کند .

وی گفت :پیامبر عزیز اسلام (ص) فرمود: عَلِيٌّ مَعَ الْحَقِّ وَالْحَقُّ مَعَ عَلِيٍّ يَدُورُ مَعَهُ حَيْثُما دَارَ. علی(ع) را بشناسید، علی با حق است و حق هم با علی است . هرکجا علی است، حق همانجاست و هر کجا حق است، علی آنجاست . مواظب باشید که علی صراط مستقیم است، ولایت علی، ولایت الله است .

امام جمعه شهرستان هشتگرد پیام غدیر را حاکمیت اسلام ناب محمدی دانست و تاکید کرد: غدیر یعنی مدیریّت بر محور امامت و زیر بار ذلت نرفتن ؛ غدیر یعنی التزام به ولایت فقیه داشتن و اگر بنا بر این بود که در دوران غیبت امام زمان(عج)، مردم به ویژه شیعیان، هر حکومتی را بپذیرند، غدیر معنا نداشت زیرا خدا و پیامبر(ص) می دانستند که فرزند یازدهم امیر المومنین(ع) غایب خواهد بود، پس علت این دستور چه بود؟!! یعنی ای مردم، حتی در زمان غیبت کبری امام عصر(عج) ، شما باید در پناه قران، حول محور مدیریت امامت و ولایت حرکت کنید، یعنی نماینده امام غایب و فقیه جامع الشرایط . اما آیا فقهای دیگر این مسئله را نمی دانستند ؟!! میدانستند اما در گذشته مردمی به وفاداری دوره کنونی ملت ایران نبود لذا ملتی وفادارتر و فداکارتر و غیور تر از ملت ایران در این دوره ، در طول تاریخ سراغ نداریم .

حجت الاسلام ناطقی گفت :خلاصه پیام غدیر، وفاداری در حفظ ارزشهایی است که امروز به پایش خون جوانان مملکت ریخته شده است. امروز اقتدار رهبر فرزانه انقلاب برای این است که شما مردم مومن و غدیریون، و شما شیعیان خالص امیر المومنین(ع)، گوش به فرمان او هستید . چرا امریکا از شما می ترسد؟ زیرا ملت ایران از مرجع شجاع و نیرومند معنوی و سیاسی، فرمان می برد .

حجت الاسلام ناطقی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه شهرستان هشتگرد گفت: از نکات مهمی که رهبر معظم انقلاب روی آن تکیه دارند اینست که تصمیم گیری صحیح برای مملکت نیازمند آمار دقیق و قابل اعتماد است لذا هم مردم بزرگوار با مامورین سرشماری همکاری کنند و هم دولتمردان محترم، دقیق باشند .

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ درپایان خطبه های نماز جمعه امروز ، خاطرنشان کرد: یکی از بلایای عظیم که گریبان امت اسلامی را گرفته و جهان اسلام را درگیر کرده و جنگ خانمان سوز را بر مسلمان ها تحمیل کرده، وجود شجره خبیثه و ملعونه آل سعود است، جهان اسلام باید در سرنگونی این حاکم خودخواه و پلیدی که هم کاسه اسرائیل صهیونیست است، همدل و هماهنگ باشد .

 
 
خبرنگار:عطیه قمی 
ارسال نظرات
پر بیننده ها