دوره تربیت آموزشیار قرآن کریم در سطح حوزه‌های بسیج خواهران سپاه ناحیه مقاومت اراک در راستای توسعه برنامه‌های آموزشی قرآن کریم برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۵۵۰۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به همت معاونت عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه اراک دوره تربیت آموزشیار قرآن کریم در سطح حوزه‌های بسیج خواهران این ناحیه برگزار شد.

در این دوره تربیتی که با حضور 45 نفر از خواهران داوطلب بسیجی از حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران سپاه ناحیه اراک در مرکز جامعه القرآن آغاز شده است شرکت‌کنندگان به مدت دو ماه مهارت‌های تدریس و سلسله مباحث قرآنی را از اساتید برجسته استانی فرا گرفتند.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت اراک با اشاره به اهداف برگزاری ان دوره آموزشی گفت: مهم‌ترین هدف دوره تربیت آموزشیاری قرآن کریم تربیت قرآنی جوانان برومند پاسدار و وظیفه است؛ شرکت کنندگان پس از گزراندن دوره مذکور به عنوان مربی در پایگاه‌های مقاومت سپاه ناحیه اراک بکارگیری خواهند شد.

سرهنگ دوم پاسدار قادری با اشاره به اولویت و اهمیت تسلط و مهارت در قرائت قرآن، گفت: توسعه برنامه‌های آموزش قرآن منوط به وجود مربیان تأثیرگذار و توانمند در امر تدریس است تا با دلسوزی، علاقمندی و تخصص لازم، قرآن را تعلیم دهند.

وی افزود: نخستین گام برای آشنایی با آموزه های حیات بخش و بهره‌مندی از معنویت تعالی بخش قرآن كریم، تسلط و مهارت در قرائت این كتاب مقدس است كه از اولویت و اهمیت وی‍ژه‌ای برخوردار است.


انتهای پیام/

ارسال نظرات