همزمان با هفته آخر شهریور مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه علمیه الزهرا(س) با حضور مدیر، اساتید، طلاب و همچنین طلاب جدید الورود به همراه خانواده هاشان در محل سالن اجتماعات حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۵۵۱۶
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، همزمان با هفته آخر شهریور مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید با حضور مدیر، اساتید، طلاب و همچنین طلاب جدید الورود به همراه خانواده هاشان در محل سالن اجتماعات حوزه برگزار شد.

در ابتدای مراسم مدیریت حوزه ضمن خوش آمدگویی به طلاب بالأخص طلاب جدیدالورود سالی مملو از موفقیت و پیروزی را برای آنها آرزو کرد.

مریم تفکری در ادامه با اشاره مختصری به عملکرد حوزه علمیه خواهران در شهرستان بافق و تأکید بر پیشرفت روز افزون آن در طی سالهای اخیر از طلاب خواست همچون گذشته بر تلاش خود بیش از پیش بیافزایند تا بتوانند در راستای منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.

در ادامه مراسم طلاب از سخنان استاد اخلاق حوزه فاطمه بابازاده بهره مند شدند.

این استاد اخلاق با اشاره به برخی نکته های پند آموز برای طلاب گفت: طلبه ای که وارد حوزه می شود حتماً گذشته روشنی داشته است که به حوزه آمده است.

وی افزود: دروس حوزوی هم مفید دنیا و هم مفید آخرت است چون چگونگی زندگی کردن را در حوزه می آموزیم به گونه ای که گاهی اوقات خدا را در زندگی می بینیم به همین خاطر است که یک طلبه باید با ایمان قوی مراقب اعمال و رفتار خود باشد.

سخنرانی مشاور حوزه طیبه خبازیان برای طلاب از دیگر برنامه های این مراسم بود .

خبازیان با ارائه یک برنامه یک روزه کامل طلاب را در جهت داشتن برنامه مدون که هم بتوانند به درس خود توجه کامل داشته باشند و هم بعنوان یکی از اعضای خانواده وظایف خود را به خوبی ایفا کنند آنها را برای برنامه ریزی راهنمایی نمود و همچنین از طلاب خواست در هنگام تحصیل تمام جوانب زندگی خود را در نظر بگیرند و همیشه مراقب خلأهای زندگی خود باشند.

خواندن میثاق نامه و پخش کلیپ از دیگر برنامه های این مراسم بود.


ارسال نظرات