امام جمعه ندوشن گفت؛پیام غدیر استمرار اسلام ناب محمدی (ص ) در جهان است.
کد خبر: ۸۷۴۵۵۲۰
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ندوشن؛حجت الاسلام محمدجوادی در خطبه های این هفته نماز جمعه ندوشن با تبریک دهه امامت و ولایت عید بزرگ غدیر خم خاطرنشان کرد :یکی از اصول اصلی اسلام، مسئله ولایت است و خداوند متعال برای مسائله ولایت سفارش و سرمایه گذاری کرده تا آنجا که می فرماید هرکسی با پیامبر همراهی می کنند باید با ولایت هم همراه باشد.

جوادی افزود: پیام غدیر حاکمیت اسلام ناب محمدی (ص ) است واگر بنا بود غیر از دین اسلام ومدیریت نظام اسلامی دربین مسلمانان وجود داشته باشد،غدیر معنا نداشت اما پیامبر اسلام (ص) با این اتفاق بزرگ، سرنوشت امت خود رامشخص کردند.
خطیب جمعه ندوشن پیروی از ولایت و امامت زمان خویش را یکی از وظایف اصلی مسلمانان برشمرد و گفت:در حال حاضر وظیفه ما پیروان ولایت، شناخت کامل از مسئله ولایت و رهبری می باشد تا گمراهی و تفرقه ها از بین برود.
وی با تبریک سالروز ولادت با سعادت امام هادی(ع) اظهار داشت : این امام بزرگوار منشاء برکات فراوانی برای جامعه بشریت بوده است.
جوادی دربخش دیگری از سخنانش به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اشاره کردوگفت:دفاع مقدس یادآور تجاوز انسانی شرور به نام صدام باحمایت استکبار بود که رهبری امام(ره) وفداکاری رزمندگان وپشتیبانی ملت انقلابی ایران ،این توطئه دشمن را به خاک مذلت نشاند.

ارسال نظرات