آصفری در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد
آصفری گفت: شورای امنیت ملی نباید اجازه دهد برخی مسئولان با استفاده از رانت در مجلس همان گونه که برجام را به تصویب رساندند قرارداد FATF و امثال آن را نیز به تصویب مجلس برسانند.
کد خبر: ۸۷۴۵۵۴۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
محمد حسن آصفری نماینده سابق مجلس در گفتگو با  خبرگزاری بسیج با اشاره به موضوع FATF  گفت: این قرار داد همان موضوعی است که رهبر انقلاب پیشتر در مورد آن هشدار داده اند یعنی نفوذ از طریق قراردادها؛ این در حالی است که ما از برجام نتیجه و خروجی مشخصی ندیدیم  که بخواهیم بار دیگر تن به قرارداد هایی  همچون برجام و اکنون FATF بدهیم.

وی افزود: نباید به هیچ وجه این قرارداد بسته شود چون راه نفوذ در کشور باز می شود، باید شورای امنیت ملی وارد شود و  مانع از ثبت قرار داد با FATF شود.

آصفری در ادامه گفت: برخی می گویند بحث این قراردادها در دولت گذشته مطرح شده است ولی در دوره قبل نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مقابل نفوذ  از خود هوشمندی نشان دادند و چنین قراردادهایی تصویب نشد.

وی با طرح این مسئله که نباید بار دیگر به غرب اعتماد کنیم افزود: دشمن نباید از اطلاعات بودجه کشور در حوزه های امنیتی-دفاعی، نیروهای مسلح و فرهنگی ما اطلاع یابد و شورای امنیت ملی نباید اجازه دهد برخی مسئولان دولتی با استفاده از رانت در مجلس همان گونه که برجام را به تصویب رساندند  قرارداد FATF و امثال آن را نیز  به  مجلس تحمیل کنند.
ارسال نظرات