یادگاران دفاع مقدس، ‌واقعیت های آن دوران سخت؛ ولی زیبا و به یاد ماندنی از رشادت و ایستادگی رزمندگان در مقابل استکبار جهانی را به نسل جوان انتقال دهند.
کد خبر: ۸۷۴۵۵۸۱
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در جمع فرماندهان،‌مدیران و مسئولان سپاه استان چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک اعیاد غدیریه و گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گفت:‌ هر جا که توانستیم خوبی یک کار و درستی یک راه را نشان دهیم، بدون آنکه خواسته شده باشد مردم در آن شرکت کردند و نمونه های آن را می توان به دوران دفاع مقدس اشاره کرد.

سردار رضا محمدسلیمانی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، که می فرمایند، 100 سال از شروع جنگ جهانی می گذرد، هنوز در آمریکا و خیلی جاهای دیگر دارند فیلم می سازند، آن هم در گستره ی عظیم، اظهار کرد:‌ سالیان سال دیگر هم باید راجع به دفاع مقدس بنویسیم، بگوییم، تشریح کنیم و انواع هنرها را بکار گیریم برای اینکه این حادثه عظیم را تدوین کنیم.

وی، با تأکید بر اینکه برکات بزرگی به برکت دفاع مقدس نصیب کشور شده است، افزود: جنگ جزء واقعیت زندگی خودمان بوده و واقعیت تاریخ مان بوده است. بهترین تجلیل که از دوران دفاع مقدس ارائه شده،‌تحلیل حضرت امام بوده؛ هرچند جنگ جدای از آثار منفی که داشته، زمینه ای شد برای بروز استعدادهای جوانان. یکی از این استعدادهایی که برای ما نمایان شد،‌هنر مدیریت جوانان بود.

سردار محمدسلیمانی، اضافه کرد: شما ‌نسل دفاع مقدس،‌که بوی جنگ و ایثار و حماسه و بوی ارزش های آن زمان را می دهید،‌باید وارد میدان شوید، زیرا اگر شما وارد نشوید، کسی این کار را نمی کند و واقعیت های آن دوران سخت؛ ولی زیبا و به یاد ماندنی از رشادت و ایستادگی و پایمردی بزرگ رزمندگان در مقابل استکبار جهانی و دشمن بعثی را به نسل جوان و نسل های آینده انتقال دهید.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و 31شهریور، سالروز آغاز جنگ تحمیلی هشت ساله، گفت: گرامیداشت 31 شهریور، بزرگداشت یک تجاوز نیست؛ بلکه بزرگدشت یک حماسه و مقاومت مردمی است، که در مقابل یک ارتش کاملاً مسلح که از شرق و غرب حمایت می شد، ایستادند.

وی، به تقارن هفته دفاع مقدس با سالگرد کنگره بزرگ کمی و کیفی و رویداد بزرگ فرهنگی، که سال گذشته در استان چهارمحال و بختیاری رقم خورد و همه در آن نقش داشتند،اشاره کرد و افزود: امسال نیز باید تلاش کنیم در سالگرد ورود مقام معظم رهبری به استان و سالروز کنگره 2400شهید چهارمحال و بختیاری، هفته دفاع مقدس را با رویکرد ماه محرم و هفته امربه معروف و نهی از منکر به صورت هنرمندانه گرامی بداریم.

ارسال نظرات