خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین خبر داد:

«خط مقدم» و «راحیل» ویژه هفته دفاع مقدس در رادیو قزوین

خاطره گویی رزمندگان اسلام در برنامه «خط مقدم» و نمایش رادیویی راحیل، در هفته دفاع مقدس ویژه برنامه های رادیو قزوین خواهند بود.
کد خبر: ۸۷۴۵۶۳۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اکبری مدیر دفتر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین از پخش برنامه خط مقدم ویژه هفته دفاع مقدس و نمایش رادیویی راحیل در رادیو قزوین خبر داد.

وی اظهار کرد: این برنامه با هدف پاسداشت 8 سال دفاع از کیان ایران اسلامی و نیز  رشادتها، ایثارگریها و فداکاری های رزمندگان استان از رادیو قزوین پخش می‌شود.
اکبری افزود: این برنامه سعی دارد ناگفته های دوران جنگ و نیز خلاقیت و هنرمندی های رزمندگان در شیوه های اجرای عملیات های نظامی را بازگو نماید.
وی در ادامه به بخش های مختلف برنامه ی رادیویی «خط مقدم» اشاره و تصریح کرد: این برنامه شامل بخش های مختلفی
همچون گزارش های دوران جنگ، پخش صداهای مستند از دوران جنگ، گزارش مردمی، سرود های حماسی و مسابقه ی پیامکی می باشد.

اکبری اذعان کرد: برنامه ی رادیویی «خط مقدم» به تهیه کنندگی خانم شهنواز در هفته دفاع مقدس هر روز ساعت 18:45 دقیقه به مدت 90 دقیقه از شبکه ی استانی صدای مرکز قزوین پخش خواهد شد.

مدیر دفتر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین در ادامه به پخش نمایش رادیویی راحیل در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نمایش رادیویی راحیل داستان زندگی دختری پرستار است که برای یافتن نامزدش که پزشک است رهسپار اهواز می شود.

راحیل پس از رسیدن به اهواز متوجه می شود که نامزدش به خط مقدم رفته و ناچار می شود برای دیدن وی چند روزی در اهواز بماند؛ وی در طول مدت اقامت در اهواز در بیمارستان این شهر کار می کند و دراین مدت با فضای جبهه، ایثارگری های رزمندگان و مردم و مفاهیم و آموزه های دفاع مقدس آشنا می شود و... !

اکبری افزود: مسیر داستان این نمایش دختری را به مخاطب معرفی می کند که در ناز و نعمت پرورش یافته اما این شخصیت بعد از حضور در مناطق جنگی و شهر اهواز با دیدن صحنه های مختلف جنگ و همچنین روحیه ی مردم دراین صحنه ها دگرگون می شود و در پایان، داستان این شخصیت یک پختگی و تغییر محسوسی را در خود تجربه می کند.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکزقزوین اظهارداشت: نمایش رادیویی راحیل به تهیه کنندگی مهدی خدایی در 4 قسمت 30 دقیقه ای از روز شنبه 3  مهر ماه ساعت 14:30  از رادیو قزوین به مدت 4 روز پخش می شود که تکرار آن ساعت 23:30 همان روز خواهد بود.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار