خبرهای داغ:
مسئول معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالرضا(علیه السلام):
مسئول معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالرضا(علیه السلام)خراسان جنوبی با بیان اینکه پیام غدیر به عنوان معرفی الگوی حکومت دینی واسلامی است، گفت: باسازی واقعه غدیر به عنوان بزرگترین کار فرهنگی است که امسال در شهرستان سربیشه برگزار خواهدشد.
کد خبر: ۸۷۴۵۷۲۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳


حسین مقدادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با تبریک دهه امامت و ولایت اظهارداشت: ایام نورانی عید غدتر تا عید قربان به نام دهه امامت و ولایت نام گذاری شده است.

مسئول معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) با اشاره به برنامه های دهه امام و ولایت در سپاه و رده های بسیج سراسر استان عنوان کرد: باسازی واقعه غدیر به عنوان بزرگترین کار فرهنگی است.

وی با بیان اینکه باسازی واقعه غدیر در استان که از سال 1390آغاز شده و هر ساله در هر یک از شهرستانهای استان برگزار می شود، گفت: امسال این برنامه بزرگ فرهنگی در شهرستان سربیشه برگزار خواهدشد.

مقدادی با اشاره به اینکه پیام غدیر به عنوان معرفی الگوی حکومت دینی واسلامی است، گفت: برنامه های دهه امامت و ولایت با همکاری ستاد مردمی غدیر در شهرستانها و استان برگزار می شود.

وی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، جشن بزرگ میلاد امام هادی(ع) برپایی ایستگاه صلواتی یادواره های شهدای؛ شهدا آبروی محله افتخار کوچه، شرکت در نماز جمعه و عطر افشانی گلزار شهدا را از برنامه های دهه امامت و ولایت دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها