خبرهای داغ:
مسؤول کمیته تبلیغات مسابقات قرآن استان سمنان تأکید کرد؛

لزوم بهره‌گیری از ابزارهای اطلاع‌رسانی جدید در ترویج آموزه‌های قرآنی

مسؤول کمیته روابط عمومی و تبلیغات مسابقات قرآن استان سمنان گفت: امروز باید برای ترویج آموزه‌های قرآنی و دینی از ابزارهای اطلاع‌رسانی جدید بهره گرفت.
کد خبر: ۸۷۴۵۷۵۰
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، بهنام مطلبی در آستانه برگزاری مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در دوران فعلی بیشتر افراد جامعه با تلفن همراه، رایانه و تبلت در فضای مجازی سیر می‌کنند و انتشار مطالب قرآنی از این طریق طیف گسترده‌تری از جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی گفت: باید مسؤولان برنامه‌ریزی اساسی برای بهره‌گیری صحیح جوانان از فضای مجازی انجام دهند و این فضا را دست‌کم نگیرند.

مسؤول کمیته روابط عمومی و تبلیغات مسابقات قرآن استان سمنان خاطرنشان کرد: در عصر ارتباطات راه‌های اطلاع‌رسانی و انتشار مطالب تغییرات زیادی کرده است و برای ترویج آموزه‌های قرآنی و دینی نیز باید از ابزارهای اطلاع‌رسانی جدید بهره گرفت.

مطلبی با بیان اینکه فرهنگ قرآنی باید در جامعه رواج داده شود، گفت: ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی نقش به سزایی در زمینه کاهش‌های آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت.

وی با اشاره به نقش قرآن در زمینه کاهش آسیب‌های روح و روان بیان کرد: این کتاب آسمانی تأثیر زیادی بر کاهش استرس و اضطراب دارد و کسانی که با قرآن انس می‌گیرند، آرامش خاصی پیدا می‌کنند.

مسؤول کمیته روابط عمومی و تبلیغات مسابقات قرآن استان سمنان ادامه داد: امروز اهمیت فضای مجازی به حدی است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز تأکید دارند جوانان و نیروهای متعهد و انقلابی در این حوزه ورود کرده و پاسخ شبهه‌افکنی‌ها و توطئه‌های گسترده دشمنان اسلام را بدهند.

مطلبی اضافه کرد: گرچه فضای مجازی در استان سمنان نسبت به سایر استان‌ها از سلامت بسیار بالاتری برخوردار است؛ اما باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که فرهنگ قرآن کریم و سیره اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) بسیار بیشتر و بهتر از گذشته در این فضا نشر یابد و این وظیفه امروز همه قرآنیان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها