آغاز زندگی مشترک۸۰ زوج توکهور و هشتبندی با هدف ازدواج آسان

در آستانه فرا رسیدن عید غدیر خم هشتاد زوج توکهور و هشتبندی در قالب ازدواج آسان زندگی مشترک خود را آغاز کردند.
کد خبر: ۸۷۴۵۷۵۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴

مرتضی احمدی رییس اداره ورزش و جوانان بخش توکهور و هشتبندی در حاشیه برگزاری مراسم باشکوه ازدواج هشتاد زوج جوان، گفت: در این مراسم زوج های جوان با حضور در دفتر عاقد که بصورت متمرکز در سالن ورزشی پس از جاری کردن سیخه عقد با دریافت یک جلد کلام الله مجید،یک شاخه نبات و چادر نماز، زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

وی افزود: ترویج فرهنگ ازدواج آسان هدف اصلی برگزاری این مراسم در بخش توکهور و هشتبندی است که با شناسایی معضل های اصلی پیش روی جوانان در امر ازدواج، ازدواج های پر زرق و برق و تجملاتی دیگر در این مناطق کمرنگ شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان بخش توکهور و هشتبندی اظهار داشت: نهادینه شدن ازدواج آسان در بین جوانان و خانواده ها علاوه بر کاهش باری مالی برای زوجین در ابتدای شروع زندگی مشترک یک محرک خوبی برای استقبال و ایجاد انگیزه و همچنین کاهش سن ازدواج جوانان در این منطقه شده است.

احمدی هدف از برگزاری این جشن گروهی ازدواج ،تحکیم بنیاد خانواده ،ترویج ازدواج آسان، دوری ازتجمل گرایی در ازدواج ها ، و کمک به اقشار بی بضاعت در امر ازدواج عنوان کرد .

وی خاطر نشان کرد: مراسم باشکوه ازدواج هشتاد زوج بخش توکهور و هشتبندی با حضور مسئولین کشوری ، اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستانی و به همت شهرداری ، همکاری کمیته امداد ، دفتر امام جمعه و شورای اسلامی در زمین ورزشی چندمنظوره این بخش برگزار شد.

ارسال نظرات