یک هادی سیاسی بسیجی در گفت و گو با «بسیج»:

نگرانی صالحی از روزهای سخت برجام نشانه محکم‌ نبودن متن است

حمید اردستانی تصریح کرد: اگر سند توافق برجام سند جدی و محکم و بدون نقص و اشکال بود که تغییرات ریاست جمهوری نمی‎توانست تاثیری در این سند بگذارد.
کد خبر: ۸۷۴۵۷۷۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
حمید اردستانی کارشناس ارشد فقه و مبانی حقوقی و هادی سیاسی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اظهارات اخیر رئیس سازمان انرژی اتمی مبنی براینکه با نظر به انتخابات ریاست‌جمهوری امسال آمریکا، ممکن است برجام روزهای سخت‌تری در پیش داشته باشد تصریح کرد: اگر سند توافق برجام سند جدی و محکم و بدون نقص و اشکال بود که تغییرات ریاست جمهوری نمی‎توانست تاثیری در این سند بگذارد.

اردستانی در ادامه این مطلب عنوان کرد: این مسئله نشان می‎دهد که تیم مذاکره کننده توجه لازم را در تنظیم متن مذاکرات نداشتند، همچنین به نظرات کارشناسی کمتر در این خصوص کمتر بها دادند یا اینکه دایره استفاده از کارشناسان داخلی را محدود به یک سری افراد خاص کردند.

این هادی سیاسی با بیان اینکه ما گروه‎های مذاکره کننده در دوره قبل نیز داشتیم گفت: این سوال مطرح است که چرا از توانایی‎ها و نظرات این افراد به عنوان گروه‎های نقاد استفاده نشد؟ و متن مذاکره توسط خود وزارت خارجه در اختیار این گونه افراد قرار داده نشد؟، آنها نیز از طریق سایت‎های خود طرف مذاکره کننده به متن توافق دسترسی پیدا کردند و علی رغم انتقادات صورت گرفته به برجام از این انتقادات استفاده نشد و حال وضعیت به این گونه می‎شود که مسئولیت پذیری نسبت به سندی که تیم مذاکره کننده امضا کردند، موکول به طرف مقابل و انتخابات ریاست جمهوری آینده آنها می‎شود.

ارسال نظرات