مسئول مرکز راهبردی بسیج در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

ایمان حقیقی بسیجیان به وعده های الهی در دوران جنگ تحمیلی

سردار محمد فرهادی گفت: ویژگی اصلی بسیجیان در دوران جنگ تحمیلی ایمان حقیقی آنها به خداوند و وعده های الهی بود که این موضوع در گفتار و رفتارشان به چشم می خورد.
کد خبر: ۸۷۴۵۷۸۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
سردار محمد فرهادی مسئول مرکز اندیشه و همفکری راهبردی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: هفته دفاع مقدس حقیقتا یادآور مقابله تمامی ایمان و اسلام در برابر تمامی کفر است.

وی افزود: در یک طرف استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و شیخ نشینان منطقه خلیج فارس و صدام ملعون قرار داشتند و در طرف دیگر ملت مظلوم ایران به خصوص جوانان سلحشور بسیجی بودند که با ایثار خون خود توانستند حق و حقانیت و توحید را در جهان به اثبات برسانند.

سردار فرهادی تصریح کرد: به فرموده امام خمینی (ره) جنگ تحمیلی حقیقت ملت ایران و پوکی و پوچی و بی منطقی استکبار جهانی را در منطقه ثابت کرد.

مسئول مرکز اندیشه و همفکری راهبردی سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: ویژگی اصلی بسیجیان در دوران جنگ تحمیلی ایمان حقیقی آنها به خداوند و وعده های الهی بود که این موضوع در گفتار و رفتارشان به چشم می خورد. ویژگی دیگر آنها جهاد فی سبیل الله و خستگی ناپذیری و اخلاص در عمل آنها بود که فقط برای خدا قدم بر می داشتند و نه برای دنیا و مقام و به این ترتیب بود که خداوند متعال همه آنچه آرزوی امام راحل و جوانان بسیجی بود را به ملت عنایت کرد.

ارسال نظرات