ولایتپذیری آزمونی الهی در واقعه غدیر است/ بازسازی واقعه غدیر در گلوگاه

برنامه بازسازی واقعه غدیر خم در شهرستان گلوگاه در بیست و هشتم شهریور ماه برگزارمی شود.
کد خبر: ۸۷۴۵۸۰۷
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول اردویی سپاه گلوگاه گفت: برنامه بازسازی واقعه غدیر خم در شهرستان گلوگاه در تاریخ 28شهریورماه ساعت17 در نزدیکی ساحل آرام گلوگاه برگزارمی شود.

سید محمد مهدی حسینی اظهار داشت: غدیر بعنوان یک آزمون بزرگ ولایت پذیری است که همه مردم باید در آن شرکت داشته واین نشانه از غدیر که دین و سیاست را از حکومت جدا نمی بیند را به مردم اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: اطلاع رسانی از طریق سامانه پیامکی و نصب بنر در سطح شهر در حال انجام است وهم چنین جلسه هماهنگی در دفتر امام جمعه و فرمانداری برگزار شد.

حسینی گفت: وظایف مربوط به ادارات درگیر کار را اعلام نمودیم و گروه کارگردان و بازیگران با همکاری بسیج هنرمندان شروع به تمرین برنامه فوق کرده و در حال اماده سازی فضای محل اجرای برنامه هستیم .

وی در پایان هدف از اجرای بازسازی این واقعه عظیم را غمل به فرمایش گهر بار پیامبر اکرم (ص) دانست که در واقعه غدیر فرمودند: حاضرین به غائبین و به فزندان و نسل های بعدی تاظهور مهدی موعود(عج) این پیام الهی را به آحاد جامعه برسانند و ماهم حسب وظیفه و اطاعت از فرمان پیامبرعظیم الشأنمان جهت خشنودی و رضای خدا پای در این عرصه نهادیم که ان شاالله مورد قبول خداوند قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها