خبرهای داغ:

برگزاری نشست سیاسی با حضور سرهنگ احمد نژاد

سرهنگ احمد نژاد در نشست سیاسی برای پرسنل ناحیه مقاومت بسیج خوانسار از مسئله نفوذ و جهاد کبیر گفت...
کد خبر: ۸۷۴۵۸۱۶
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبر نگار بسیج از خوانسار سرهنگ احمد نژاد در نشست سیاسی برای کارکنان ناحیه مقاومت بسیج خوانسار گفت: مسئله نفوذ در هر کجا که کار مهمی باشد، موضوع مهمی باشد مطرح است به همین دلیل رهبر معظم انقلاب نیز بسیار بر آن تأکید دارند و مرتب در خصوص آن تذکر می دهند . این مسئله در طول تاریخ نیز وجود داشته است برای مثال عید بزرگ غدیر خم را که در پیش داریم و پیامبر اکرم(ص) جانشینی و ولایت حضرت علی (ع) را در این عید اعلام نمودند، اما همین مسئله نفوذ دشمن سبب گردید که مولا علی (ع) 25 سال خانه نشین گردد.

ایشان بحث نفوذ را زمان کنونی مطرح نمود: دشمن به دنبال نفوذ در جاهای حساس نظام جمهوری اسلامی ایران است لذا باید مسئولین و مردم بسیار توجه نمایند چرا که تنها راه مصون ماندن از نفوذ و پیامدهای آن توجه به رهنمود ها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی وحفظ هوشیاری و آگاهی می باشد.

سرهنگ احمد نژاد در ادامه به بحث جهاد کبیر پرداخت و گفت: بسیاری از ما تاکنون فقط با مفهوم جهاد اصغر و جهاد اکبر آشنا بودیم اما رهبر حکیم انقلاب اسلامی ایران خیلی دقیق جهاد کبیر را با استناد به آیات قرآن کریم تبیین نمودند. وی افزود: جهاد کبیر یعنی ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن و استکبار جهانی، در برابر تهاجم فرهنگی و... و کسی می تواند در جهاد کبیر سهیم باشد که روحیه انقلابی و اندیشه انقلابی داشته باشد.


ارسال نظرات