امام جمعه خلیل آباد بیان داشت: دفاع مقدس ناکامی قدرت هایی که در برابر ملت ایران اسلامی ایستاده بودند را نشان داد.
کد خبر: ۸۷۴۵۸۲۳
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
به گزارش خیرنگار خبرگزاری بسیج حجت الاسلام علی ناهیدی، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان خلیل آباد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس ناکامی قدرتهایی که در برابر ملت ایران اسلامی ایستاده بودند را نشان داد.

وی در ادامه ضمن تجلیل از حماسه آفرینان دفاع مقدس خاطر نشان کرد: آمادگی نیروهای مسلح اعم از سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، ارتش و… تنها به پیروزی در برابر دشمن نیست بلکه آمادگی در برابر مصون نگه داشتن کشور از نیت بد دشمنان است.

ناهیدی با اشاره به سرشماری نفوس مسکن اذعان نمود: سرشماری نفوس مسکن نیازمند توجه و همکاری همگانی است و باید مسئولان کشور از داشته ها و نداشته های کشور اطلاعات درستی داشته باشند.

وی با بیان اینکه آمار نقش تعیین کننده ای در پیشبرد اقتصاد مقاومتی دارد، تاکید کرد: مردم به مسئولان جمع آوری آمار اطلاعات درستی را بدهند و مسئولان آمار نیز در محرمانه نگه داشتن آمار تلاش کنند.

خطیب جمعه خلیل آباد در ادامه ضمن تبریک میلاد با سعادت امام هادی(ع) و عید غدیرخم عنوان کرد: هزار و ۴۰۰ سال از واقعه غدیر خم می گذرد ولی نه تنها بشریت این واقعه را درک نکرده است بلکه شیعیان نیز از درک درست این عید محرم هستند.

وی با تاکید بر اینکه غدیر عید بزرگ خداوند است نه عید مسلمانان، تصریح کرد: سطح عید غدیر را آنقدر پایین آورده ایم که در ذهن برخی این عید تنها مخصوص سادات است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها