معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی :

در هفته دفاع مقدس 170 برنامه فرهنگی ورزشی در استان برگزار میشود

امیدی از اجرای 170 برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۵۸۴۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
مرتضی امیدی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج،مرکزی گفت : حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره پای مردی های این دوران بر همگان واجب است، زیرا عزت، اقتدار و هویت ایران در دنیا مدیون ایثار و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران است و براین اساس به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در راستای گسترش فرهنگ دفاع مقدس  ویژه برنامه های فرهنگی مختلفی را برگزار خواهیم کرد.
 
وی افزود: براین اساس نشست هایی را جهت هماهنگی و برنامه ریزی هفته دفاع مقدس برگزار کردیم که مقرر شد همزمان با این ایام یاداوره شهدای ورزشکار شهرستان ساوه برگزار شود.
 
امیدی اظهار داشت: بازدید و دیدار با خانواده شهدا و بازدید از آسایشگاه جانبازان از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است که با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران برگزار خواهیم کرد.
 
معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: حضور در مراسم غبارروبی گلزار شهدا در سطح شهرها و روستاهای تابعه اجرا می شود.
 
وی با اشاره به اهمیت و ضرورت انتقال آثار و ارزش های دفاع مقدس به نسل آینده، بر لزوم شرکت فعال و موثر مسئولان و باشکوه تر برگزار کردن مراسم تاکید کرد.
 
مرتضی امیدی ، ایمان و اعتقاد به خدا، عزت و اقتدار، وطن دوستی و زندگی آبرومند، بی هراسی، ایستادگی در مقابل ابرقدرتها و شهادت را از ویژگیهای بارز دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: همه ما در سراسر میهن اسلامی با هر پست و مقامی که باشیم وامدار و مدیون خون شهدا و خانواده آنان و مقاومت آزادگان، ایثارگران و جانبازان هستیم و همواره باید قدرشناس آنان باشیم.
 
معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در پایان گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تعداد170 برنامه بمناسبت هفته دفاع مقدس در سطح استان مرکزی برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات