خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: برای اجرای مناسب امر و نهی دینی در جامعه باید با رویکرد تذکر لسانی پیش برویم.
کد خبر: ۸۷۴۵۹۲۰
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ مجتبی بیاتی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که با حضور آیت‌الله شیخ مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: گروه طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در بازار، مساجد و بخش‌های مختلف می‌توانند اقدامات مناسبی برای انجام کارهای فرهنگی و دینی انجام بدهند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با تأکید بر ارائه آموزش‌های لازم در این زمینه، عنوان کرد: اساتید مجربی در زمینه ارائه آموزش‌های فرهنگی داریم که می‌توان با استفاده از این ظرفیت برای اجرای مناسب امر و نهی دینی در جامعه با رویکرد تذکر لسانی پیش برویم.

وی با اشاره به آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر از تاریخ 12 الی 18 مهرماه سال‌جاری، خاطرنشان کرد: این هفته امسال با شعار «همه ما مسؤولیم»، آغاز می‌شود و باید از فضای معنوی ماه محرم با استفاده از فضای فرهنگ عاشورایی استفاده کنیم.

بیاتی با تصریح بر اینکه اقدامات مختلفی برای اجرا در این هفته در نظر گرفته شده است، ادامه داد: فضاسازی فرهنگی و معنوی از اهمیت بالایی برخوردار است و نهادها و ادارات نیز در این زمینه اقداماتی انجام می‌دهند و رسانه‌ها نیز به ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر می‌پردازند.

ارسال نظرات