خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین با تاکید بر اهمیت برگزاری اردوهای جهادی و خدمت رسانی به مناطق محروم عنوان کرد: عرقی که بسیجی در اردوی جهادی می‌ریزد ارزش دارد.
کد خبر: ۸۷۴۵۹۲۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،  به همت حوزه  ولی عصر (عج) سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین اردوهای جهادی در روستا های آقابابا قزوین برگزار شد.

حجت  الاسلام قابل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در افتتاحیه اردوهای جهادی حوزه ولی عصر(عج) ناحیه امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد : عرقی که بسیجی در اردوهای جهادی می ریزد ارزش دارد.

وی افزود: گرد و غباری که بسیجی در اردوهای جهادی می‌خورد ،عرقی که می ریزد، این نزد خدا ارزش دارد و جهاد دری از درهای بهشت است، خداوند نصیب هرکس نمی کند مگر بندگان خاص خود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  عنوان کرد: به کار و عملی که انجام می‌دهید به دیده عبادت و ارزش نگاه کنید و آن را قدر بدانید، کار شما نزد خدا ارزش دارد چون با دل و اخلاص عمل همراه است .

قابل ادامه داد: بسیجی از تمام مادیات ودتعلقات دنیوی دست می‌کشد و با اخلاص و نیت قرب الهی به این اردو هجرت می‌کند این خود یک ارزش است و نزد خدا اجر معنوی دارد.

وی تصریح کرد: در احادیث آمده است کمک به مسلمان از همه چیز واجب‌تر است حتی طواف خانه خدا،  پیغمبر ما مدال می‌دهد و می‌گویید بهترین مردم کسی است که نفعش بیشتر به مردم برسد.

حجت  الاسلام قابل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تسلیت فاجعه منا اظهار کرد: بی کفایتی دولت و حکومت آل سعود را که یک حکومت حامی استکبار و از جیره خواران امریکایی- صهیونیستی بوده و هست محکوم می‌کنیم و همه میدانیم که آنان لیاقت مدیریت مناسک حج را از دست داده‌اند.

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها