خبرهای داغ:
مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خبر داد
مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام بیش 150 مبلغ متخصص در ایام دهه ولایت به سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۵۹۵۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام یحیی کمال امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تبریک دهه ولایت اظهار کرد: ایام ولایت در حقیقت فرصتی است تا بتوانیم بیشتر و  تخصصی‌تر به موضوع ولایت و امامت و اثربخشی آن در عرصه ارتقای آموزه‌های دینی، خدمات‌‌رسانی به مردم و توجه بیشتر به خدا و فرهنگ قرآن بپردازیم.

وی خاطرنشان کرد: از طریق ولایت و  امامت می‌توانیم به سعادت دنیا و آخرت برسیم، تمسک به ولایت و امامت همیشه در طول تاریخ سبب نجات، وحدت و همدلی مردم و ارتقای فرهنگ دینی در جامعه می‌شود.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت ولایت و امامت در زندگی مردم گفت: هر زمان مردم به هر دلیلی از ولایت و امامت جدا شدند، آسیب‌های جدی به مردم و آموزه‌های دینی وارد شده است.

وی با بیان اینکه در این ایام دفتر تبلیغات اسلامی به دلیل اهمیت موضوع، رسالت خود می‌داند که به عنوان فرصت تبلیغی خاص و ویژه به موضوع ولایت بپردازد، گفت: دفتر تبلیغات اسلامی بحث ولایت را باید به عنوان تبلیغ تخصصی تلقی کند.

کمال خاطرنشان کرد: مبلغان متخصص و دارای رتبه‌های بالای تبلیغی در ایام دهه ولایت به مناطق مختلف به ویژه مناطق محروم اعزام می‌شوند.

وی از اعزام بیش از 150 نفر مبلغ ویژه دهه ولایت از 22 تا 30 شهریور امسال خبر داد و افزود: این مبلغان دارای تخصص در زمینه رشته‌های ولایت، امامت، کلام، تفسیر و علوم قرآنی و موضوعات مرتبط با این قضیه بودند و بر اساس حکم اعزام به مناطق مختلف کشور اعزام شدند.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد:‌ این مبلغان علاوه بر بیان معارف اسلامی، بحث امامت و ولایت، اهمیت تمسک به ولایت و دشمن‌شناسی و ضرورت ایجاد همبستگی و سبک زندگی، تبیین شعار سال و دستاوردهای نظام اسلامی در بین جوانان و مردم را ارائه می‌کنند.

وی تصریح کرد: مبلغان اعزامی دهه ولایت در بین مردم، جوانان و مراکز آموزشی و بخش‌های مختلف و اماکن عمومی حضور پیدا می‌کنند و از طریق مشاوره،‌ بیان احکام و احادیث و تفسیر قرآن، مردم را به ولایت و امامت هدایت می‌کنند.

کمال ابراز امیدواری کرد که در عرصه تبلیغ بیش از پیش توفیق کسب کرده و هر چه بیشتر بتوانیم مردم را به مکتب غنی اهل بیت(ع) توجه دهیم و اعتقادات و دانش دینی آنها را تقویت کنیم، زیرا با ارتقای دانش و باورهای دینی آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا می‌کند.
ارسال نظرات