هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تبیین گفتمان انقلاب و رهبری است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تبیین گفتمان انقلاب، امام، رهبری و انتقال آن به نسل جوان است.
کد خبر: ۸۷۴۵۹۹۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷

سرهنگ پاسدار حبیب الله سهرابی شنبه در گفت وگوبا خبرنگاران، اظهارداشت:دوران هشت سال دفاع مقدس و دستاوردهای آن ، یک ظرفیت بزرگ برای انقلاب و تشکیل دولت اسلامی مد نظر رهبر معظم انقلاب است که باید به درستی از آن استفاده شود درغیر این صورت تحقق دولت اسلامی سخت و با آسیب های همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: سهرابی تصریح کرد: برای برگزاری بهتر برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در میناب کمیته هایی شامل ' فرهنگی و تبلیغات ، روابط عمومی و اطلاع رسانی، مراسم رژه، ایثارگران و شاهد، پشتیبانی، ورزشی و بانوان' تشکیل شده است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میناب با بیان اینکه امروز گفتمان ها و ارزش های انقلاب، امام و رهبری و نیز دستاوردهای دفاع مقدس در قالب جنگ نرم ازسوی دشمنان مورد هجمه قرار گرفته است، اضافه کرد: برای حفظ و انتقال این گفتمان ها در حوزه های مختلف به نسل جوان، همه ما باید احساس مسئولیت کنیم.

سهرابی خاطر نشان کرد : برای این هفته 80 برنامه فرهنگی، هنری در دفاع مقدس اجرا می شود که شاخص ترین آن رژه حماسی ، همایش و یادواره شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، زنگ مقاومت در مدارس ، مراسم جشن ازدواج آسان 76 زوج جوان در توکهور هشبندی ، تجلیل از89 بسیجی ،ایثارگر ، خانواده های شهدای 8 سال دفاع مقدس وجانبازان ، سرکشی از خانواده های شهدا ، بازنشستگان ، برپایی ایستگاه صلواتی و مسابقه ورزشی است.

ارسال نظرات