عضو شورای مرکزی بسیج مهندسین صنعتی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

حمایت همه جانبه بسیج از صنعت برای رسیدن به رشد اقتصادی

حسین آبنیکی با بیان اینکه در شرایط تحریم اقتصادی، بسیج وارد عمل شد افزود: بسیج مهندسین صنعتی کشور توانسته با تامین مالی و ارائه مشاوره، کمی به رونق بازار کمک کند.
کد خبر: ۸۷۴۵۹۹۷
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲

 حسین آبنیکی عضو شورای مرکزی بسیج مهندسین صنعتی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: بسیج مهندسین صنعتی کشور، حمایت از واحدهای صنعتی استانی را به عنوان اولویت مهم خود قرار داده است تا بتواند با رفع چالش‌های صنعتی، تصمیماتی را اتخاذ کند که در راستای پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور موثر واقع شود.

وی با بیان اینکه در شرایط تحریم اقتصادی، بسیج وارد عمل شد افزود: بسیج مهندسین صنعتی کشور در واحدهای صنعتی استانی ورود کرده و توانسته با تامین مالی، ارائه مشاوره، تامین بازار مصرف و ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های حاکمیتی و دولتی را انجام دهد.

آبنیکی خاطر نشان کرد: هدف عمده در سازمان بسیج مهندسین کشور این است که صنعتگر با دغدغه کمتری به تولید و فعالیت خود ادامه دهد و نتایج حاصله را سریع‌تر کسب کند.

عضو شورای مرکزی بسیج مهندسین صنعتی کشور اذعان داشت: آموزش صنعتگران اقدام دیگری است که از سوی سازمان توسط دوستان بسیجی انجام می‌گیرد تا بتوانند هم افزایی صنعتی را از طریف رفع مشکلات مدیرتی، منابع انسانی و تامین مالی را انجام دهند این در حالی است که بسیاری از واحدهای صنعتی در رکود به سر برده و یا با ظرفیت کمتر  کار می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار