خبرهای داغ:
المپیاد ورزشی مساجد و محلات استان قم با معرفی و تجلیل از برگزیدگان این دوره از مسابقات به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۷۴۶۰۷۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
المپیاد ورزشی مساجد و محلات به کار خود پایان داد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، المپیاد ورزشی مساجد و محلات استان قم در کانون های فرهنگی هنری مساجد با هدف ایجاد شور و نشاط در بین جوانان و نوجوانان به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم و با همکاری کانون تخصصی ورزش از مردادماه آغاز شد.
 
در این مسابقات برنامه استعداد یابی در نظر گرفته شد و قهرمانان و برگزیدگان المپیاد ورزشی و محلات برای ادامه ورزش به صورت حرفه ای به اداره کل ورزش و جوانان استان قم معرفی می شوند.
 
 این مسابقات با حضور چهار هزار و سیصد شرکت کننده از 120 کانون در رشته های فوتسال، دو میدانی، تنیس روی میز، فوتبال دستی، والیبال، در دو رده سنی برگزار شد و در نهایت در روز پنجشنبه ( مرداد با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

در مسابقات تنیس روی میز در رده سنی نونهالان سید علی سجادیان از کانون مهدیه، ایمان میرزایی از کانون امام خمینی(ره) و احمدرضا جمال لو از کانون رسالت به ترتیب اول تا سوم شدند.
 
در  رده سنی نوجوانان نیز سید محمدمحسن حسینی کاشانی از کانون مهدیه، معین میرزاجانی از کانون محبان اهل بیت(ع) و حسین سید عربی از کانون مهدیه به ترتیب رتبه اول تا سوم را به دست آوردند.

در مسابقات فوتسال نیز تیم های قمر یتنی هاشم، شهدای زندآباد و کریم آل طه در رده سنی نونهالان و تیم های عادیات، امامت و یالثارات الحسین در رده سنی نوجوانان به ترتیب اول تا سوم شدند.
 
همچنین در رشته والیبال نیز تیم های هادیان امت، شهیدآوینی و نورالثقلین اول تا سوم شدند.
 
در رشته فوتبال دستی نیز تیم های کانون المصطفی،وارثان روح الله و امام هادی (ع) در رده سنی نوجوانان و تیم های کانون هادیان امت، وارثان روح الله و کانون فائزون در رده سنی نونهالان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رشته دومیدانی نیز محمدهادی محیایی از کانون هادیان امت، مهدی رمضانی از کانون روضه الرضا و علیرضا موحدیان از کانون محبان امیرالمومنین(ع)در رده سنی نوجوانان و احمدرضا واعظی از کانون حیدریون، علیرضا میرزایی از کانون هادیان امت و سینا دوستی از کانون امام رضا(ع) در رده سنی نونهالان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رشته دارت نیز علیرضا سیفی از کانون هادیان امت، محمدرضا ابوطالبی و محمد امین محمدی از کانون مهدیار به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش حضور حداکثری نیز کانون های روضه الرضا، محبان امیرالمومنین وکانون مهدیه اول تا سوم شدند.
 
لازم به ذکر است این دوره از مسابقات با حضور 60 نفر عوامل اجرایی در کمیته های مختلف با همکاری دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم، اداره کل ورزش و جوانان استان قم و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برگزار شد.
 
خاطرنشان می شود کانون محمدرسول الله(ص)( کانون تخصصی ورزش) با مسئولبت علیرضا خلیلی مجری برگزاری المپیاد ورزشی مساجد و محلات استان قم بود.
ارسال نظرات