جریان دگر اندیش، برای تضعیف جبهه مقاومت که همان نماد و سمبل آن سردار سلیمانی است دست به اقداماتی چون شایعه پراکنی با موضوع دوقطبی شدن قدرت در نظام مقدس انقلاب اسلامی زده است.
کد خبر: ۸۷۴۶۱۰۳
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد رضا مسکینی تحلیل گر و کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با  بسیج  در مورد اهداف رسانه های مغرض پیرامون شایعه پراکنی علیه سپاه گفت: کلا جریان خارجی و مقابل نظام مقدس انقلاب اسلامی و بعضا جریانی در داخل ایران، "سیاست تعامل"  دولت را پیگیری می کند، این در حالیست که جریان  ارزشی اصولگرا  جریان مقاومت هوشمندانه را پیگیری می کند.
 مسکینی با اشاره به اینکه هنوز تکلیف جریان اصولگرا با احمدی نژاد مشخص نشده است و کاندیدای مورد نظر را معرفی نکرده، اظهار کرد: اولا؛ جریان دگر اندیش، برای تضعیف جبهه مقاومت که همان نماد و سمبل آن سردار سلیمانی است دست به اقداماتی چون شایعه پراکنی با موضوع دوقطبی شدن قدرت در نظام مقدس انقلاب اسلامی زده است.
کارشناس مسائل سیاسی  با رتبه بندی دلایل خود در چگونگی اهداف اخیر رسانه های مغرض با نظام، سوزاندن برگه برنده احتمالی اصولگرایان را هدف ثانی و دو قطبی کردن و قرار دادن رو در روی جبهه و دیدگاه اعتقادی مقاومت  و جریان تعامل  بین سردار سلیمانی و دکتر روحانی  را قصد سوم  رسانه ها و سیاسیون مغرض  برای ساخت کلاه از  مجموعه ی این نمد  برشمرد.
وی افزود:   لذا با این حساب برای اولین بار  طرح کاندیداتوری سردار سلیمانی از رسانه های جریان مقابل مطرح شد و این مسئله  با هشیاری  این سردار وفادار نظام مقدس انقلاب اسلامی و یاور ملت مومن  با صدور بیانیه ای  موجب عقیم ماندن جریان شوم گردید تا طرح آنان  نقش برآب شود.
 
  
ارسال نظرات
پر بیننده ها