مدیر موزه عکس هشت هزار شهید استان گیلان:

نمایش قدرت جمهوری اسلامی هدف بزرگداشت هفته دفاع مقدس است

مدیر موزه عکس هشت هزار شهید استان گیلان هدف از بزرگداشت هفته دفاع مقدس را نمایش قدرت جمهوری اسلامی به دشمنان دانست و اظهار کرد: ایران اسلامی این قدرت را به برکت رهنمودهای رهبری معزز و حضور پرشور مردم در تمام صحنه‌ها دارد.
کد خبر: ۸۷۴۶۱۲۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴

سجاد اصغری چمبلی،‌ در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از گیلان، اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین صحنه‌های نقش‌آفرینی ملت مسلمان ایران است و هنوز ناگفته‌های بسیاری دارد که لازم است از زوایای مختلف به این موضوع حماسی توجه نمود.

وی از برگزاری همایش سایبری با موضوع «جایگاه ژئوپلیتیک ایران در خاورمیانه» خبر داد و افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی برای پرداختن به جایگاه ژئوپلیتیک ایران است لذا موزه عکس هشت هزار شهید استان گیلان در این راستا در نظر دارد تا از زوایای مختلف به جایگاه ژئوپلیتیک ایران در دفاع مقدس و حلقه نفوذ ایران در خاورمیانه و ایجاد بسترهای همسو با کشورهای منطقه در به رخ‌نمایی قدرت ایران در صحنه بین‌الملل پرداخته شود.

مدیر موزه عکس هشت هزار شهید استان گیلان با بیان اینکه توجه به مبانی و اصول ژئوپلیتیک می‌تواند موجب قدرتمندی دولت‌ها گردد و به آنان امکان دهد تا نقش اساسی و بارزی در صحنه جهان بازی کنند، گفت: مردم نیز در این حرکت حماسی بین‌المللی نقش تعیین‌کننده‌ای به مانند حضور در هشت سال دفاع مقدس دارند.

اصغری چمبلی هدف از بزرگداشت هفته دفاع مقدس را نمایش قدرت جمهوری اسلامی به دشمنان دانست و اظهار کرد: ایران اسلامی این قدرت را به برکت رهنمودهای رهبری معزز و حضور پرشور مردم در تمام صحنه‌ها دارد.

وی خاطرنشان کرد: کلیه علاقه‌مندان می‌توانند مطالب خود را از تاریخ ۱ لغایت ۴ مهرماه ۹۵ به آدرس انجمن قلم موزه عکس هشت هزار شهید استان گیلان یا به شناسه موزه عکس هشت هزار شهید استان گیلان در فضای مجازی ارسال نمایند.

ارسال نظرات