خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولایت تبریز:

بی بصیرتی ضربات جبران ناپذیری بر اسلام وارد کرده است

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولایت تبریز در آئین گرامیداشت دهه امامت و ولایت با تبریک این سپاه، گفت: بی بصیرتی امت اسلامی در طول تاریخ ضربات جبران ناپذیر و سنگینی را بر پیکره اسلام وارد کرده است.
کد خبر: ۸۷۴۶۱۴۱
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد نجف پور با اشاره به یکی از نمودهای بی بصیرتی در طول تاریخ اسلام، افزود: یکی از نمونه های مهم، واقعه بزرگ و ارزشمند غدیر است که پیامبر اسلام(ص) با نزول آیه تبلیغ، امام علی(ع) را به عنوان جانشین خود معرفی کرده و همه با ایشان بیعت کردند.

وی ادامه داد: زمان زیادی از این واقعه بزرگ نگذشته بود که همان مسلمانان که تعداد آنها در تاریخ گاهی بیش از هفتاد هزار نفر بیان شده، این رویداد مهم را مورد غفلت و بی توجهی قرار دادند.

حجت الاسلام نجف پور با اشاره به اهمیت بصیرت، خاطر نشان کرد: همین غفلت و بی بصیرتی مسلمانان موجب شد اسلام ضرباتی بخورد که امروز هم اثرات آن را در کشورهای مسلمان مشاهده می کنیم .

وی همچنان تصریح کرد: امروز هم متاسفانه همین بی بصیرتی موجب شده برخی مسلمانان جهان نسبت به اعمال و رفتار حکام خود و جنایاتی که انجام می دهند بی تفاوت باشند و استعمار گران نیز به راحتی میلیاردها مسلمان را زیر سیطره و ظلم خود داشته باشند و با اختلاف افکنی هر چه می خواهند بکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها