خطیب موقت نماز جمعه گرمی گفت: اگر دشمن به دنبال سناریو علیه ولایت، نشان دهنده قدرت واقعی و ضد دیکتاتوری ولایت فقیه درحکومت اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۴۶۱۴۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار، حجت الاسلام و المسلمین توحیدی خطیب موقت نماز جمعه این هفته گرمی در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تبریک قهرمانی مجید فرزین در پارالمپیک ریو، کار این فرزند غیور مغان را ارزشمند عنوان کرد و گفت: امیدواریم مراسم استقبال از این دلاور به نحو احسن انجام گیرد.

وی با اشاره به رزمایش الی بیت المقدس که در ارگاه قدس واقع در شهرک ولیعصر برگزار شد افزود: همانطوری که از نام این رزمایش هم مشخص است، حفظ وحدت، مطیع ولی امر خود بودن و دلگرمی برای دوستان و خشم و غصب برای دشمنان از جمله پیام این رزمایش است.

حجت الاسلام و المسلمین توحیدی با بیان اینکه ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باید برای جوانان یادآوری شود تا آن ها نیز برای حفظ آرمان های انقلاب احساس تکلیف کنند، افزود: فرهنگ مقاومت و ایستادگی، شعار ما می توانیم، فهمیدن این موضوع که دشمنی دشمنان با نظام وانقلاب اسلامی تمامی ندارد، اعتماد به جوانان که اکثر فرمانده هان جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس بین 15 تا 30 سال داشتند و... درس های است که دوران دفاع مقدس به ما یاد داد.

وی همچنین اتحاد و همدلی را عامل پیروزی و رمز موفقیت در جبهه حق علیه باطل عنوان کرد و گفت: اگر چراع سبزی از فریب خوردگان داخلی نباشد بیگانگان نمی توانند کاری بکنند.

حجت الاسلام توحیدی با بیانی اینکه اگر ولایت در حکومت اسلامی نباشد زیر سلطه می رویم افزود: اگر امروز شاهد سناریو دشمن علیه ولایت فقیه هستیم، نشان دهنده این موضوع که دشمن فهمیده قدرت واقعی و الهی و ضد دیکتاتوری در حکومت اسلامی ولایت فقیه است.

وی با اشاره به سرشماری نفوس و مسکن که سوم مهرماه آغاز می شود گفت: اجرای سرشماری نفوس و مسکن به دو روش اینترنتی و مراجعه حضوری انجام می گیرد و به لحاظ اهمیتی که امارگیری دارد از مردم خواست حداکثر همکاری لازم با ماموران آمارگیری و متولیان این امر داشته باشند.

ارسال نظرات