خبرهای داغ:
مدیر مرکز تداوم آموزش عقیدتی و سیاسی نمانیدگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان خبر داد؛

دوره تربیت آموزشیار قرآن کریم بین پایوران و خواهران بسیجی

مدیر مرکز تداوم آموزش عقیدتی و سیاسی نمانیدگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت:مرکز آموزش تربیت عقیدتی سیاسی شهید طاهری با برگزاری دو دوره تربیت آموزشیار قرآن کریم بین پایوران و خواهران بسیجی درمرکز استان سعی برآموزش برگزیدگان از پایوران سپاه نینوا و خواهران بسیجی شهرستان گرگان نموده است.
کد خبر: ۸۷۴۶۲۴۷
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین ایوب غفاری اظهار کرد: جوانی که مسیر زندگی خود را در جهت قران قرار می دهد قادر خواهد بود سرمایه ی گرانبهای عمر خود را به خوبی در جهت پیشرفت و کمال مدیریت کند.

وی افزود: چون در پرتو قرآن به فشرده بودن زمان و ارزش آن پی می برد و می داند که اگر آن را مدیریت نکند در خسران و زیان خواهد بود.

مدیر مرکز تداوم آموزش عقیدتی و سیاسی نمانیدگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با اشاره به سخن قرآن کریم که می فرماید« ان الانسان لفی خسر» بیان داشت: هرکس برای کسب رضایت خدا وآگاهی در دین، قرآن بیاموزد ثوابی مانند همه آنچه که به فرشتگان و پیامبران و رسولان داده شده،برای اوست.

 حجت الاسلام غفاری بیان داشت: براین اساس مرکز آموزش تربیت عقیدتی سیاسی شهید طاهری با برگزاری دو دوره تربیت آموزشیار قرآن کریم بین پایوران و خواهران بسیجی درمرکز استان سعی برآموزش برگزیدگان از پایوران سپاه نینوا و خواهران بسیجی شهرستان گرگان نموده است که کلاسهای برادران از تاریخ 16/03/95 شروع و در تاریخ25/06/95 با برگزاری آزمون به پایان رسید.

وی در ادامه افزود: کلاسهای آموزش یاران قرآن کریم خواهران بسیجی هم با استقبال مواجه گردید که برگزیدگان از خواهران در این کلاسها و گذراندن این دوره از تاریخ16/06/95 مشغول به یادگیری قرآن خواهند بود.

لازم بذکر است بعد از قبولی این خواهران و برادران مدرک از سوی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان واحد قرآن عترت و معاونت عقیدتی سیاسی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی صادر خواهد شد.

مدیر مرکز تداوم آموزش عقیدتی و سیاسی نمانیدگی ولی فقیه در سپاه نینوا  در پایان از اهتمام جدی و مساعدتهای مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا و سردار فرماندهی محترم سپاه نینوا دراهتمام ورزیدن به آموزشهای قرآنی تقدیر و تشکر را داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار