هنرمند یزدی رکورد دار گینس گفت: سعی کردم با هنر و تمرین زیاد روی ركوردهای جهانی تسلط پیدا كنم و بتوانم به نام یک مسلمان شیعه برای ایران رکورد ثبت کنم.
کد خبر: ۸۷۴۶۲۹۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حامد كارگر شعبده باز ماهر يزدي است كه از 8 سالگی وارد دنياي شعبده بازي و كارهاي ماورايي شد ونام هنري اش «سپهر» است.

 وی با آنكه خيلي اتفاقي وارد اين عرصه شد اما در مدت كوتاهي توانست به يكي از مشهورترين شعبده بازان ايران تبديل شود و ركوردهايي كه حتي فكرش را هم نمي‌كنيد به نام خودش ثبت كند.

وی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، اظهار کرد:8 سال پیش خیلی اتفاقی یك سوزن قفلی وارد صورتم شد اما دردی حس نكردم. از روی كنجكاوی چند سوزن قفلی دیگر هم به صورتم زدم اما متوجه شدم درد آنچنانی ندارد. به مرور زمان این كار را ادامه دادم تا جایی كه 180 سوزن قفلی را بدون این كه دردی حس كنم روی صورتم زدم و این اتفاق، جرقه‌ای بود تا زندگی حرفه ای من عوض شود.

وی افزود: وقتی در اینترنت جستجو می‌كردم تا ببینم چه كسانی این توانایی را دارند. با ركوردهایی آشنا شدم كه بیشترشان را شیطان پرست‌ها درآمریكا واروپا زده بودند تا از این طریق برای فرقه‌ای كه راه انداخته اند تبلیغ كنند. این بود كه مصمم شدم تا با هنر و تمرین زیاد روی این ركوردها تسلط پیدا كنم و بتوانم به نام یک مسلمان شیعه جای نام شیطان پرست‌ها ثبت کنم.

کارگر ولایت فقیه را از نعمت ها و افتخارات شیعیان برشمرد و ادامه داد: آمریکا همیشه به دنبال زمین زدن کشورمان در عرصه های مختلف بوده و وقتی ما با بتوانیم در زمینه کارهای هنری رکورد دار باشیم می توانیم عظمت خود را به رخ آن ها بکشیم.

وی با بیان اینکه اولین ركوردی كه موفق به شكستن آن شد، رانندگی با چشمان بسته بود، گفت: ركورد رانندگی با چشمان بسته در دنیا متعلق به شخصی به نام كریس آنجل شعبده باز آمریكایی است. به مدت یك سال رانندگی با چشمان بسته و با تمركز حواس را تمرین كردم موفق شدم 300 كیلومتر با چشمان بسته رانندگی كنم و رکورد را جابجا کنم.

جوان هنرمند یزدی، افزود: آخرین رکوردم مربوط به شب عید قربان بود که با توکل به خدا و امام حسین(ع) توانستم به مدت سه دقیقه و 15 ثانیه بین دو تختخ میخی با فشار 270 کیلوگرم را تحمل کنم.

وی خوابیدن در آکواریوم با دمای زیر صفر، رانندگی با چشمان بسته، خوابیدن روی خورده شیشه، خوابیدن زیر برف، پرس شدن بین تخته میخ و خوابیدن روی تخته میخ از دیگر رکوردهای من است که متاسفانه بدلیل نداشتن هزینه لازم و حمایت های مسئولین، نتوانستم این رکوردها که موردی تائید گینس قرار گرفته را ثبت کنم.

کارگر اذعان کرد: متاسفانه بعضی از دستگاه های یزد هرگونه حمایتی را از من دریغ کردم به طوری که در شب عید قربان گریه من را برای شادی مردم در آوردند و صندلی مراسم در کوهستان پارک را تامین نکردند.

وی گفت: این سازمان ها حتی نمی گذارند من زمان اجرای برنامه هایم را برای مردم اطلاع رسانی کنم و به من می گویند با این کار می خواهی خودت را معروف کنی و از نظر ما رکورد دار نیستی.

ارسال نظرات