نامگذاري امید در بنیاد امید ایرانیان ضرورتی است که امروز بیش از هر زمان در كشور به آن نیازمندیم.
کد خبر: ۸۷۴۶۳۳۷
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در دیدار با اعضای بنیاد امید ایرانیان با اشاره به فرهنگ اصیل، تعامل و حسن سلوک مردم استان زنجان گفت: این ویژگی مردمی، سرمایه بزرگی برای استان محسوب و باعث شده در حوزه های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی تعامل و حسن سلوک رکن اصلی باشد.

درویش امیری عقلانیت، خرد جمعی را رویکرد اصلی دولت تدبیر و امید دانست افزود: همواره ازتمامی ظرفیت ها و پتانسیل ها برای مدیریت استان بهره خواهم برد.

وی با اشاره به اینکه امروز ورود به حوزه های سیاسی و اجتماعی با کمال تأسف همراه با زحمت و مشکلاتی است اظهار داشت: نامگذاري امید در بنیاد امید ایرانیان ضرورتی است که امروز بیش از هر زمان در كشور به آن نیازمندیم.

استاندار زنجان با اشاره به انتقادها و تخريب دولت تدبیر و امید که امروزه در بعضی از محافل و تریبون ها با آن روبرو هستیم گفت : باید فراموش نکنیم که این دولت در چه شرایطی دولت را تحویل گرفت یادآور شد: در سال 1392 دولت یازدهم صندوق ذخیره ارزی با عملکرد منفی و 4.5 میلیون بیکار را از دولتی تحویل گرفت که نفت را به قیمت 140 دلار می فروخت. به رغم اين مشكلات در دولت يازدهم رشد منفي اقتصادي دولت گذشته هم اكنون به رشد مثبت 4.4 درصدي ارتقاء يافته است .

مقام عالی استان تصریح داشت: امروز در زمينه اشتغال جوانان شرمنده نسل سومی ها هستیم. بنابراین این اتفاقات با این پرونده های سنگینی که همگان میدانند همچون اختلاس ها، گم شدن دکل نفتی و حقوق هاي نامتعارف به كارنامه درخشان و زيباي نظام اداري لطمه بزرگي زد .

استاندار زنجان در نهايت عنوان داشت: هم کنون تمامی ایرانیان با تمامی گرایشات متنوع سیاسی و از هر طبقه اقتصادی و اجتماعی سوار بر کشتی نظام هستند. که تنها راه پيشرفت كشور اميد آفريني در جامعه با اتحاد و همبستگي ملي است .

درويش اميري نماينده عالي دولت در استان بر انتقاد پذيري منصفانه و مشورت با دلسوزان نظام ، سازمانهاي مردم نهاد و صاحبنظران در جهت توسعه استان تاكيد نمودند

ارسال نظرات