رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان طارم:

برگزاری یادواره شهدا همزمان با هفته دفاع مقدس در طارم

یادواره شهدا همزمان با هفته دفاع مقدس و با همکاری نهادهای مختلف در شهرستان طارم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۶۳۴۳
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان طارم با اشاره به برگزاری یادواره شهدا همزمان با هفته دفاع مقدس در طارم گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و همزمان با این هفته مزار شهدای سطح شهرستان طارم غبارروبی و عطرافشانی می‌شود.

سهراب اکبری با اشاره به اینکه تعویض پرچم‌های مزار شهدای شهرستان طارم یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان برای ایام هفته دفاع مقدس است، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته یادواره‌هایی نیز در طول این هفته برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس با همکاری و مشارکت سپاه ناحیه طارم و دستگاه‌های اجرایی مختلف برگزار می‌شود، اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های مورد نظر و پیش‌بینی شده برای ایام هفته دفاع مقدس است.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان طارم با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدای شهرستان طارم در شهر و روستاها با حضور مسؤولان شهرستان انجام خواهد شد، یادآور شد: نواختن زنگ مهر و مقاومت همزمان با هفته دفاع مقدس و آغاز به کار مدارس، در شهرستان طارم از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به شمار می‌رود.

اکبری با اشاره به اینکه در برنامه نواختن زنگ مهر و مقاومت خانواده شهدا و فرزندان شاهد محصل نیز حضور دارند، ادامه داد: نمایشگاهی نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان طارم برگزار خواهد شد که اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در این نمایشگاه شرکت می‌کند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان طارم خاطر نشان ساخت: در این نمایشگاه غرفه‌ فرهنگی راه‌اندازی می‌شود که وصیت‌نامه شهدا همراه با تصاویر شهدا و CD شامل مستندی در زمینه مناطق عملیاتی کشور توزیع خواهد شد.

ارسال نظرات