موکب‌های اربعین زنجانی خود را برای خدمات رسانی به 20 هزار زائر آماده کنند.
کد خبر: ۸۷۴۶۳۵۲
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان در ستاد اربعین استان زنجان پشتیبانی را مهم‌ترین مشکل احصا شده از اربعین سال گذشته اعلام کرد و گفت: برنامه‌ریزی باید برای ارائه خدمت به 20 هزار زائر انجام شود.

ذبیح‌الله بابایی با اشاره به احصای مشکلات مراسم اربعین سال گذشته افزود: مهم‌ترین مشکل مراسم سال گذشته پشتیبانی بود.

وی با تاکید بر جلسات متعدد برگزار شده برای ایجاد هماهنگی در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته اظهار داشت: بخش اجرای مراسم مشکلی نداشت، به نحوی که مسؤولان قرارگاه هم بر نظم و انضباط موکب‌های دایر شده توسط ستاد اربعین استان زنجان تاکید کرده‌اند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان به تلاش‌های فرمانداری زنجان برای کمک به پیشبرد امور در اربعین سال گذشته اشاره و تاکید کرد: پشتیبانی موکب‌ها کار بسیار سختی بوده که لحاظ شده است.

بابایی برآورد انجام شده برای پشتیانی موکب‌های ستاد اربعین سال جاری را حداقل 2 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: این مبلغ برای پشتیبانی از 20 هزار زائر برنامه‌ریزی شده است.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای آشپزخانه توسط حسینیه اعظم تامین می‌شود، ابراز کرد: با وجود صحبت‌های انجام شده، سال گذشته هیات‌های بزرگ مذهبی نتوانستند ریالی در مراسم اربعین حسینی هزینه کنند و در مورد نحوه همکاری برخی از هیات‌ها هم برنامه‌ریزی مجدد انجام شود.

بابایی سرویس بهداشتی را از دیگر مشکلات مراسم اربعین سال گذشته عنوان و تصریح کرد: باید برای رفع مشکلات این چنینی برنامه‌ریزی شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان با تاکید مجدد بر برنامه‌ریزی درست برای محقق کردن نیازهای ستاد اربعین خاطر نشان ساخت: برآوردهای ریالی توسط تیم حرفه‌ای انجام شده است.

ارسال نظرات