ویژه برنامه گرامیداشت دهه امامت و ولایت در ۲۸ بقعه و امامزاده استان زنجان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۴۶۳۵۹
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت دهه امامت و ولایت در ۲۸ بقعه و امامزاده استان زنجان خبر داد و گفت: همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت برنامه های متعددی در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه استان اجرا می شود.

حجت الاسلام محمود محمدی افزود: در شهرستان ایجرود مراسم مدیحه سرایی و خطبه خوانی در امامزاده جواد، امامزاده عبداله و امامزاده طیب خانقاه برگزار می شود.

این مقام مسوول ادامه داد: در شهرستان خدابنده هم مراسم ویژه شب غدیر خمف همایش بانوان ولایی، مدیحه سرایی و خطبه خوانی، شعر خوانی آیینی، برپایی نمایشگاه، تجلیل از سادات خادم، قرائت میثاق نامه ولایی، برپایی مراسم عقد اخوت و راه اندازی ایستگاه همه واقف باشیم در قیدار نبی برپا می شود.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: مراسم مدیحه سرایی و خطبه خوانی در امامزاده احمد، امامزاده موسی الرضا، امامزاده حمداله، امامزاده سید خلیقه، امامزاده سید ایراهیم سجاس هم برگزار می شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خاطرنشان کرد: در حسینیه و زینبیه اعظم زنجان، امامزاده سید ابراهیم هم مراسم خطبه خوانی، مدیحه سرایی، تجلیل از سادات خادم، قرائت میثاق نامه و عقد اخوت اجرا می شود.

وی اظهار داشت: در امامزاده هاشم وعوف، امامزاده حیدر، امامزاده ماهوری و امامزاده عبداله صومع بر در شهرستان طارم هم ویژه برنامه های دهه ولایت و امامت برگزار می شود.

این مقام مسوول خاطرنشان ساخت: در شهرستان ابهر هم مراسم شب عید غدیر خم، مدیحه سرایی و خطبه خوانی در امامزاده یعقوب، امامزاده زیدالکبیر، امامزاده اسماعیل، امامزاده محمد و امامزاده اسحق برگزار می شود.

ارسال نظرات