بازدید شهردار زنجان از پروژه‌های مهم شهری

شهردار زنجان به همراه اعضای کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر زنجان از پروژه‌های مهم شهری اولویت‌دار در سالجاری بازدید کرد.
کد خبر: ۸۷۴۶۳۶۶
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، شهردار زنجان از پروژه‌های بلوار نینوا، ورودی شهرآراء، خیابان اول شهرک کارمندان، پل سیدالشهدا، خیابان زینبیه غربی، تقاطع غیرهمسطح ورودی گلشهر کاظمیه و بلوار دانشجو بازدید کرد.

حبیب یگانه در این بازدید بر ضرورت رعایت برنامه زمان بندی پروژه های مهم شهری تاکید کرد و گفت: مطابق برنامه زمانبندی تعیین شده برای هر کدام از پروژه ها باید نسبت به تکمیل آن اقدام کرد.

وی به تقاطع ورودی گلشهر کاظمیه اشاره کرد و اظهار داشت: این محور در آینده تبدیل به محور اصلی و مهم ورودی شهر از سمت مرکز خواهد بود؛ جابجایی عوارضی در آزادراه زنجان-تهران و تعریف ورودی جدید برای شهر موجب اهمیت این محور شده است؛ از این‌رو به دلیل تلاقی دو بلوار 22 بهمن و بلوار ورودی گلشهر تصمیم بر طراحی و اجرای یک تقاطع غیرهمسطح شده است.

شهردار زنجان از اعلام فراخوان طراحی برای پل ورودی گلشهر خبر داد و تصریح کرد: فراخوان طراحی صورت گرفت و چهار طرح به عنوان طرحهای منتخب برگزیده شدند. برای تعیین سه طرح برتر یک ماه فرصت برای اصلاح مشکلات طرح و ارائه طرح نهایی زمان صرف خواهد شد.

یگانه با بیان اینکه اعتبار تخصیصی برای امسال یک میلیارد و 500 میلیون تومان است، افزود: این میزان اعتبار برای آغاز عملیات اجرایی کافی نیست و شورای اسلامی شهر زنجان برای افزایش آن اهتمام جدی دارد.

شهردار زنجان از پیگیری کارها برای تهیه اسناد فراخوان این پل خبر داد و گفت: در سال جاری شاهد فراخوان پروژه و تهیه طرح و انتخاب مجری برای آن خواهیم بود.

وی به وضعیت فعلی اجرایی در پروژه بازگشایی ورودی شهرآرا اشاره کرد و اظهار داشت: تاکیدات لازم به عوامل اجرایی جهت تسریع در عملیات اجرایی شامل جدول کشی در دو طرف محور، اجرای رفیوژ و خاکبرداری داده شده است.

شهردار زنجان به وضعیت پل سیدالشهدا اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: در خصوص نصب قطعات آماده شده در کارگاه و انسداد مسیر در حال رایزنی هستیم.

ارسال نظرات