با حُسن سلوک و همدلی که در مردم استان زنجان وجود دارد، من نیز با تمام اعتبار، سرمایه، دانش و آبرویم از حقوق مردم استان دفاع خواهم نمود.
کد خبر: ۸۷۴۶۳۶۷
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در دیدار با اعضای مجمع هم اندیشی توسعه استان، قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را میثاق نامه ای ملی برای کشور دانست و گفت: برای تدوین و تصویب این میثاق نامه بزرگان بسیاری تلاش نموده اند و خون های زیادی ریخته شده است که باید با تسلط کافی در تمامی ابعاد مورد استفاده قرار گیرد.

مهندس اسداله درویش امیری اقدامات انجام شده طی برنامه های اول تا پنجم توسعه در کشور و استان زنجان را مطلوب ارزیابی نمود و افزود: دستاورد اقدامات انجام شده در برنامه های توسعه اول تا پنجم در استان زنجان بهتر از بسیاری از استانها بوده است.

وی انتشار اخبار ناگوار اختلاس های مالی و فیش های نجومی اندکی از مدیران را موجب رنجش خاطر مردم گردید و اظهار داشت: سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای ورود به عرصه های سرمایه گذاری نیاز به امنیت و اطمینان دارند و باید احساس کنند بین مردم و مسئولین استان همدلی وجود دارد تا بتوانند با آرامش خاطر به سرمایه گذاری بپردازند.

استاندار زنجان مشارکت و همفکری با فعالین اقتصادی و اندیشمندان استان را فرصت مناسبی در تصمیم گیری ها عنوان نمود و افزود: با حُسن سلوک و همدلی که در مردم استان زنجان وجود دارد، من نیز با تمام اعتبار، سرمایه، دانش و آبرویم از حقوق مردم استان دفاع خواهم نمود.

درویش امیری ایجاد امید در بین مردم را از مهمترین وظایف گروههای فعال در استان برشمرد و گفت: با توجه به تغییراتی که در سبک و سیاق زندگی مردم ایجاد شده باید همواره امید را در جامعه ایجاد نمود.

نماینده عالی دولت در استان به تامین درآمدهای کشور از چهار محل فروش نفت، دریافت مالیات، فروش خدمات و صادرات غیرنفتی و هزینه آن در سه موضوع پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و بازنشستگان، پرداخت یارانه و سرمایه گذاری در طرح های عمرانی کلان کشور اشاره نمود و جلب مشارکت و سرمایه های عمومی مردم در عرصه های عمران و آبادانی کشور را خواستار شد.

همچنین در این دیدار یوسف اوصانلو دبیر مجمع هم اندیشی توسعه استان به آغاز فعالیت این مجمع از اوایل سال 1388 در استان با اهداف تعیین شده اشاره نمود و گفت: همکنون اعضای این مجمع در قالب 7 کمیسیون تخصصی در حوزه های اقتصادی، انتخابات، بانوان، بهداشت و درمان، عمران شهری و روستایی، جوانان و حوزه فرهنگی-اجتماعی فعالیت می نمایند و نمایندگان هریک از کمیسیون ها به ارائه گزارش مختصری از دستاوردها و دیدگاههای کمیسیون خود پرداختند.

ارسال نظرات